Side 11 af 20 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste
Viser resultater 151 til 165 af 290

Emner: Den store "Det undrer mig tråd"

  1. #151
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Efter at have syntes at De Store Billedassociationstråde var tåbelige i rigtig lang tid, undrer det mig meget at jeg har (gen-)fundet interesse(n) for dem!
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar

  2. #152
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›Hvad betyder "Chang" i Aalborg Chang?

    Sandsynligvis fra det Thailandske ord for Elefant.

    Fra Aalborg Changs hjemmeside:

    "Aalborg Chang blev stiftet den 1. september 1912 af tre unge knægte i 14-års alderen.... Oprindelsen til det specielle klubnavn, som vi dog deler med en lille klub i Odense, fortoner sig fortsat i det uvisse. Enten er klubben opkaldt efter en, på den tid kendt fodboldspiller, ved navn Jean, eller også efter en berømt elefant, som holdt til i Københavns Zoo. Et kig i annalerne kan ikke afgøre spørgsmålet med sikkerhed."

    Jeg har i oevrigt vaeret paa Koh Chang i Thailand, og det kan anbefales.

  3. #153
    Caligula76 er offline 279km NØ for Dutch Harbor
    Tilmeldingsdato
    Nov 2006
    Indlæg
    2,224

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at folk i DKL, skriver Gravgård og ikke Gravgaard. Hvis det er for at ehm, spare tid, så kunne de vel skrive MG?
    Og så er der "self´", som jeg er stødt på nogle gange. Så vidt jeg har afkodet det, så skulle det betyde "selvfølgelig"? Nå ja, hvis det da lige tager 2½ sekund længere tid at skrive det korrekt, såeh... Eller noget.
    Det er ikke for at hænge de folk ud, der skriver det ene og det andet, jeg undrer mig bare.

    mvh
    Kasper

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #154
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    En ting jeg har undret mig over i længere tid, er hele den nye dille omkring 'blogs', på diverse danske mediers hjemmeside.

    Alle mulige, mere eller mindre(men navnlig mindre) interessante mennesker, skal nu skrive om stort og småt(men navnlig småt) på nettet.

    For nu lige at give et par eksempler:

    Heidi Frederikke Rasmussen, journalist på TV2, viser med sin blog,"Brug Grønkjær, Olsen!" hvilke kapaciteter den danske sportjournalistik-branche, rent faktisk rummer:
    Hendes blog går på, morgendagens åhh så spændende landskamp.
    Og Heidi gør det helt klart med det samme, så ingen skal være i tvivl, hun kan simpelthen ikke "holde ud, hvis vi taber til Sverige i morgen i Parken!".

    Så fik vi ligesom det på det rene...

    Heidi erkender dog at "risikoen er der", og i den risiko, mener Heidi, at det navnlig er "deres offensiv", vi skal "frygte".

    Nå men udover den skarpe betragtning, mener Heidi, at vi skal spille med Grønkjær, da han er det "es vi kan smide i bunken og dermed rydde bordet og tage stikket hjem".
    Efter den lille analogi, går Heidi videre med sin analyse og konstaterer, med endnu en lille skæg metafor, at Rommedahl har "flere bænkeriller i bagdelen end kampminutter i benene".
    Konklusionen er dermed klar, Grønkjær fra start, da han, som hun så rigtigt siger, kan "gøre forskellen". Og det er jo ikke det værste man kan gøre.

    Heidi slutter af, med at ønske os alle en god kamp, og kommer med en opfordring til os alle om at "håbe alt hvad vi håbe kan", ja bedre kan det jo ikke siges. Så vi "ses i Parken", Heidi.

    Gudskelov er TV2 ikke de eneste, der kan snakke til danskerne på en måde så vi kan forstå det, og DR vil da ikke stå tilbage for TV2:

    Jeppe Nybroe, oplæser på TV-avisen på DR, har skrevet en blog, med det så spidsfindige navn:Er du også en luske-buks…?
    Blogens udgangspunkt er en ny undersøgelse, der afslører, at hver 2. dansker, 'lurer' med på kærestens SMS'er/e-mails - måske med henblik på, at finde ud af om "der er en anden"(!!!).

    "Jeppe" har lavet lidt research på emnet, og fundet ud af, at landets grundlov fastslår, at den slags “brud på brev-hemmeligheden” faktisk er ulovligt og kan straffes med op til seks måneders fængsel(!).

    Men som Jeppe så rigtigt siger; vi gør det alligevel, for vi "kan bare ikke lade være".
    Så hvorfor er vi dog sådan nogle luske-bukse?
    Svaret blæser i vinden, men Jeppe forsikrer os dog om, at der vil blive "fulgt op på historien" (der jo rummer, nærmest uanede perspektiver) i TV-avisen.
    Og slutter ellers af med en "bedste hilsener" og en af de der smileys, der blinker. Ja kom ikke og sig, at DR ikke er public service, der kan lave journalistik i øjenhøjde med danskerne.



    Jeg ved ikke hvad der undrer mig mest, ved disse blogs; at der er nogen der seriøst kan finde på skrive sådan noget navnepillende sludder, eller at det rent faktisk er nogen, der gider at dyrke det (og hvis I er i tvivl så prøv blot at læs antallet af kommentarer, til disse debat 'kick-startende' indlæg).

    Hvorom alting er; jeg kan ved gud ikke klare, denne form for dansk folkelighed, og det undrer mig virkelig, at der rent faktisk er nogen der kan...

    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  6. De følgende 8 brugere er enige:

  7. #155
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at jeg ikke figurerer i nedenstående statistik. Men jeg er selvfølgelig også det eneste medlem i Narsaq, som jo ikke engang er på listen.

    http://www.fckfc.dk/Default.aspx?ID=201

  8. #156
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    952

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    En ting jeg har undret mig over i længere tid, er hele den nye dille omkring 'blogs', på diverse danske mediers hjemmeside.
    Det undrer mig at folk læser blogs når de tilsyneladende har så meget imod dem, der findes mange hjemmesider på nettet at bruge sin tid på, hvorfor ikke bruge dem på nogle man bryder sig om? :)
    "- Jeg har sagt det tidligere, og jeg siger gerne igen, at jeg er Danmarks bedste målmand. For hvis ikke jeg selv tror på det, hvem skulle så?" - Stephan Andersen BT
    23. september 2007
    Kickasso's Avatar

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #157
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    2,532

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig vanvittig meget at Thomas Wivel stadig kan have en karriere kørende!
    Han er SÅ pinlig at se på! Ikke spor sjov! Skulle han endelig have fundet en sjov pointe (jeg tvivler dog), skal han da i hvert fald nok sørge for at ødelægge den ved både at levere den HELT skævt og skrigende, og selv grine af den. Fjols!
    Han er så uforståligt FUCKING NEDEREN!!!

    Det kunne måske også have hørt til i en anden tråd, men nej hvor det undrer mig, for der må jo være nogen der synes han er sjov, så han stadig kan tjene penge på - og forpeste Zulu med - sine ynkelige forsøg på at være morsom.
    - - - - - - - -
    Give a man a mask and he will tell the truth,
    Give a man a user name and he will act like a total twat.
    - Sid Lowe
    Pipetown's Avatar


  11. #158
    ZFDK er offline - vil hellere ha' en Star
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig at selvom jeg hader og afskyr alt hvad der har med motorsport at gøre, så finder jeg mig alligevel foran skærmen hver gang der er Le Mans i TV'et...

    Se dét undrer mig...

    Mvh
    ZuperFarDK

  12. #159
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at YouTube har en kommentarfunktion til deres videoer, og tilsyneladende aldrig nogensinde redigerer den for odiøse, racistiske og hadefulde udfald. I betragtning af hvordan de lige nu lancerer sig som det store, Googleejede verdensfirma, er indholdet af deres site mildt sagt af en kvalitet der går fra spændende til dybt ubehageligt.

    mvh,
    -smølle


  13. #160
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    952

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    ›Det undrer mig, at YouTube har en kommentarfunktion til deres
    ›videoer, og tilsyneladende aldrig nogensinde redigerer den for
    ›odiøse, racistiske og hadefulde udfald. I betragtning af hvordan
    ›de lige nu lancerer sig som det store, Googleejede verdensfirma,
    ›er indholdet af deres site mildt sagt af en kvalitet der går fra
    ›spændende til dybt ubehageligt.

    ›mvh,
    ›-smølle
    enig
    og det undrer mig også at de har en rapporter kommentar funktion, når det eneste man kan rapportere for er spam.
    "- Jeg har sagt det tidligere, og jeg siger gerne igen, at jeg er Danmarks bedste målmand. For hvis ikke jeg selv tror på det, hvem skulle så?" - Stephan Andersen BT
    23. september 2007
    Kickasso's Avatar

  14. #161
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    265

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    enig
    og det undrer mig også at de har en rapporter kommentar funktion,
    når det eneste man kan rapportere for er spam.
    Nu har pågældende personer der har lagt videoer op, jo også en mulighed for at fjerne det skidt der nu skulle komme. Man kan også gøre sådan at videoens ejer skal lave en godkendelse af kommentarene, sådan man slipper for de mest sinkede kommentarer. Jeg har f.eks. oplevet utallige Rosenborg-fans kommenterer den FCK-video jeg selv har lagt op, disse kom dog først igennem min egen kontrol og jeg godkendte dem selvfølgelig ikke. Da jeg gerne vil undgå disse slags her:

    "Rosenborg= Scandinavias best team, by far!"
    "FCK is just a "one-timer" in the CL"
    Disse ting kan de jo passende holde i deres egne videoer.

    Men jeg kan give dig ret i at det generelt er for dårligt, men det er nok er op til videoernes ejere at føre en slags kontrol.
    Kvist!

  15. De følgende 3 brugere er enige:

  16. #162
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    1,754

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig, at man da man oprettede sin bruger på Sidelinien, tænkte "Hey, jeg skal sgu da hedde <xxx>!" - Hvor <xxx> er erstattet af en FCK-spillers navn.

  17. De følgende 6 brugere er enige:

  18. #163
    MCN er offline 1/11-06 - jeg var der!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    832

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undrer mig,

    at der findes folk, der har så travlt, at de skal løbe/spurte forbi og skubbe til folk på rulletrapper/trapper i Københavns Metro. Metroen kører nærmest hvert andet minut, hvad er det lige de skal nå?

    Stress siger jeg bare

    Mvh MCN

  19. De følgende 6 brugere er enige:

  20. #164
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    984

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    Det undre mig at Qanoroq (den Grønlanske TV-Avis), åbenbart holder sommerferie.?!
    Er der ikke nogen nyheder om sommeren? I mine øjne er det faktisk på denne tid at der sker mest i Grønland.

  21. #165
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,200

    Re: Den store "Det undrer mig tråd"

    I dette lille fodbold-break, sendes der i øjeblikket Wimbledon på TV2 sport, hvilket er en sand fornøjelse.

    Den eneste dansker på herrelisten, er Kristian Pless. I første runde skulle han møde Youzhny, der er 12 seedet i turneringen.
    Pless tabte klart, hvilket slet ikke var en overraskelse, da Youzhny simpelthen er en bedre spiller.

    Det der dog undrer mig, er at Pless nærmest på intet tidspunkt viser nogen former for gejst eller tro på at det kan lade sig gøre. Hver gang han løb ind i et break, kom bagud eller lignende, blev det fulgt op af en helt opgivende attitude.

    Når man selv har spillet tennis, ved man hvor helt utroligt vigtigt det mentale er (ja ja, jeg ved det er en kliche), og et er i hvert fald sikkert; som underdog leverer man ingen overraskelser, hvis man ikke selv tror på det.
    Det undrer mig mildest talt, at man som professionel tennisspiller, i verdens fornemeste og mest prestigefyldte turnering ikke kan mobilisere mere vilje end det var tilfældet for Pless.
    Specielt i en kamp, hvor der intet pres, what so ever, var på Pless, og han et eller andet sted kun havde alt at vinde...

    Hvis Pless mentale styrke, er repræsentativ for den danske tennis- talentmasse, så er det ikke så underligt, at vi ikke er bedre.

    Men hvis det er tilfældet, mon ikke 'Wozniacki' så kan vise sig som undtagelsen, der bekræfter reglen...(-:

    Mvh. Simon
    While them that defend what they cannot see
    With a killer’s pride, security
    It blows the minds most bitterly
    For them that think death’s honesty
    Won’t fall upon them naturally
    Life sometimes must get lonely

  22. Den følgende bruger er enig i dette:

Side 11 af 20 FørsteFørste ... 891011121314 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det undrer mig tråd", volume to
    By Mandrilen in forum Diverse
    Svar: 604
    Sidste Meddelelse: 24.09.11, 20:40
  2. Svar: 553
    Sidste Meddelelse: 15.09.10, 22:38
  3. Den store "Det undrer mig"-tråd, vol. III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 621
    Sidste Meddelelse: 04.12.09, 10:10
  4. Den store "Det undrer mig" tråd III
    By Pipetown in forum Diverse
    Svar: 107
    Sidste Meddelelse: 02.08.08, 15:38

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •