Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 17

Emner: Bergvold som den nye back?

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    348

    Bergvold som den nye back?

    Det bliver mere og mere tydeligt, at Wendt - endnu - ikke har klassen til at begå sig på FCKs hold, i hvert fald ikke, når vi møder de rigtig gode modstandere i suppen og Europa. Han har åbenlyse placeringsvanskeligheder, bliver for tit overløbet (blandt andet af Mikkel Thygesen ved midtjydernes første mål i weekenden) og slår alt for mange dårlige indlæg, der enten sejler hen over hele straffesparksfeltet eller tager køkkenvejen.

    Samtidig har Bergvold bebudet, at han forlader klubben, hvis han ikke får mere spilletid. Jeg har aldrig været den store fan af Bergvold som venstre midt, men hvad med at prøve ham som back? I slutningen af kampen i går viste han da, at han er i stand til at indgå i et godt samarbejde med Grønkjær, og han slog også nogle glimrende indlæg, blandt andet en assist.

    Det store spørgsmål er naturligvis, om han kan indpasses i vores disciplinerede fire-back kæde, men det ved vi jo ikke, før vi har prøvet. Efter min mening burde vi forsøge os med Bergvold som venstre back i RL og de første kampe i suppen til foråret.

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Bergvold som den nye back?

    Hvad med lars jacobsen han så da kun dårliger ud igår.... Skal kvist så ned og tage hans plads eller hvad ? ^^
    Synes at folk gør wendt meget dårligere end han er og synes ikke man kan sige om bergvold var god defensiv igår eftersom benfica ikke gad mere de sidste 10 efter han var blevet skiftet ind, men ja bergvold gjorde mere end hvad atiba og silberbauer havde formået.


  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,536

    Re: Bergvold som den nye back?

    Jeg havde samme tanke. Jeg synes nu langtfra, at Wendt var dårligste mand i går; men han er for nem at overspille. Om ikke andet så kunne det da være et interessant eksperiment.

  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    221

    Re: Bergvold som den nye back?

    Wendt gjorde det OK i går. Han var vel den eneste i back-kæden, der ikke var involveret i nogle af målene.

    Jeg synes der p.t. er fremgang for Wendt kamp for kamp. Det kan blive til et rigtig godt forår for drengen.

    M.h.t Bergvold, så er han formentlig ikke selv interesseret i en back-plads.
    Mvh
    Bo R

    SR #23
    BP #7
    FCK Colonial Pirates #1 - Den virtuelle fraktion for alle, der med stolthed har båret en FCK trøje på de Dansk Vestindiske Øer


  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Bergvold som den nye back?

    Er det ikke et eksperiment der er forsøgt før? Det synes jeg bestemt at erindre, og jeg synes også at have en erindring om, at det ikke var den store succes.

    Skal Wendt væk fra backen skal det være fordi vi får købt et rutineret navn (Niclas?), som også helst skal have et par år i sigte på pladsen.

    Ellers synes jeg Wendt generelt bliver kritiseret hårdere end han fortjener - i hvert fald synes jeg, at man bør se tiden an. Har han ikke vist tegn på at udvikle sig henover foråret er han nok ikke ham vi leder efter, men jeg har altså på fornemmelsen, at han har mere i sig og at han kommer til at udvikle sig.


  6. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    781

    Re: Bergvold som den nye back?

    Bergvold er for langsom til at spille back. Fysisk ville han heller ikke kunne sætte sig igennem overfor sin direkte modstander....
    Olsen
    Ankersen Zanka Johansson Augustinsson
    Kvist Delaney
    Falk Verbic
    Cornelius Santander

  7. #7
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    89

    Re: Bergvold som den nye back?

    ›Bergvold er for langsom til at spille back. Fysisk ville han
    ›heller ikke kunne sætte sig igennem overfor sin direkte
    ›modstander....

    Det er også det jeg frygter, og tror nu heller ikke at han er parat til at indstille dig på en back plads. Bergvold er en angrebs type, og en angriber har det med at hænge lidt i den forreste kæde, så jeg tror Bergvold vil have svært ved at omstille sig.

    Samtidig syntes jeg at Wendt han er i fremgang. Han laver knap så mange fejlafleveringer som de 3 andre i backkæden, samtidig er han da mere offensiv end Lars Jacobsen, som jeg syntes har virket træt her på det sidste. Wendts problem er så bare, at han i øjeblikket ikke kan slå et brugbart indlæg til angriberne, han havde ellers chancerne til det.

    Mit forslag er at holde Wendt på back pladsen, da jeg tror han vil udvikle sig meget endnu, hvis Bergvold så ikke kan affinde sig med at være indskifter, så ryger han i vinterpausen. Selvom jeg faktisk godt kan lide hans offensive kvaliteter.
    /Mertz

  8. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    236

    Re: Bergvold som den nye back?

    ›Bergvold er for langsom til at spille back. Fysisk ville han
    ›heller ikke kunne sætte sig igennem overfor sin direkte
    ›modstander....

    Bergvold er Historie i FC, forstår ikke denne tråd /debat ?
    "I'm Forever Blowing Bubbles"
    Baronen

    FCKFC 791

  9. De følgende 6 brugere er enige:

  10. #9
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: Bergvold som den nye back?


    ›Ellers synes jeg Wendt generelt bliver kritiseret hårdere end han
    ›fortjener - i hvert fald synes jeg, at man bør se tiden an. Har
    ›han ikke vist tegn på at udvikle sig henover foråret er han nok
    ›ikke ham vi leder efter, men jeg har altså på fornemmelsen, at
    ›han har mere i sig og at han kommer til at udvikle sig.

    Enig - giv Wendt noget tillid, da han uden tvivl har lært meget af vores CL eventyr. Der har været fremgang at spore over alle kampe og jeg er ikke i tvivl om hat han har potentiale til mere.

    Lidt flere muskler på kroppen og lidt mere kvalitet i indlægene (der må komme mere kvalitet fra en mand med den sparketeknik), så har vi en klassespiller!

    MVH
    Bechs

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    291

    Re: Bergvold som den nye back?

    Forstår ik hvorfor at vi skulle bruge en mand som vi alligevel ved forlader os senest om ca. 6 måneder og derfor ikke har en fremtid i klubben...
    så ville jeg sku heller bruge en dårligere spiller hvis det var som man ved bliver.....

    GoofyBAUER- syntes dog at Wendt er vores bedste Venstre back....
    "hvad ævler du om støt klubben i medgang og modgang til døden skiller"-SSO d. 24/05/07

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    88

    Re: Bergvold som den nye back?

    Som også anført af andre tidligere debatten har rullet om Bergvold, så er det en skam at man ikke for længe siden havde omskolet ham til back... Han er super dygtig teknisk, men er slet ikke god nok til de defensive slåskampe på den centrale midtbane, og ude på fløjen mangler han liiiige det sidste for at blive rigtig godt.

    Personligt tror jeg han kunne have været en klasse back. Og til dem der mener han ikke var hurtig nok til at spille back, prøv at tænke på Niklas... Han var heller ikke noget lyn, og der er da mange der er tilfredse med hans præstation i Københavnertrøjen :o)

    /Mathias

  14. #12
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Bergvold som den nye back?

    ›Som også anført af andre tidligere debatten har rullet om
    ›Bergvold, så er det en skam at man ikke for længe siden havde
    ›omskolet ham til back...

    Backe havde faktisk en plan om at gøre netop det. Til stor opstandelse herinde. Ved faktisk ikke hvorfor det ikke blev til noget.

  15. #13
    Tilmeldingsdato
    Dec 2002
    Indlæg
    1,119

    Re: Bergvold som den nye back?

    ›Backe havde faktisk en plan om at gøre netop det. Til stor
    ›opstandelse herinde
    . Ved faktisk ikke hvorfor det ikke blev til
    ›noget.

    Svarer du egentlig ikke selv på det???++ *kursiverer* ;-)

    Men alvorlig talt så døde Bergvolds venstrebackomskoling vel med en skadesperiode, mens andre kom tilbage.

    Under alle omstændigheder må man sige, at med Bergvolds skadesfrekvens in mente, var udsigterne for at, han blev en løsning på venstrebackproblemet, ret dystre.
    Sidst redigeret af FC William : 22.11.06 kl. 20:24

  16. #14
    David_T er offline Occasionally wears a hat
    Tilmeldingsdato
    Apr 2004
    Indlæg
    2,506

    Re: Bergvold som den nye back?

    ››Backe havde faktisk en plan om at gøre netop det. Til stor
    ››opstandelse herinde
    . Ved faktisk ikke hvorfor det ikke blev til
    ››noget.

    ›Svarer du egentlig ikke selv på det? *kursiverer* :-D

    Meget kan man sige om Hans Backe, men at han skulle lægge sine planer efter stemningen her på siden, ej du. Så skulle han da aldrig nogensinde sætte fod i Parken igen, med al den Backe Rausning.

  17. Den følgende bruger er enig i dette:
    Ras

  18. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Bergvold som den nye back?

    Bergvold som back? Haha .. :D

    Hans force er offensivt, og det magter han ikke til FCK klasse - han er simpelthen for ustabil i sine præstationer.
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Kvist som højre back?
    By Sir Lanng in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 19.04.07, 14:31
  2. Bergvold som fast mand
    By FCAnders in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 22.07.05, 20:07
  3. Hvem foretrækker du som venstre back ?
    By FC 335 in forum De korte linier
    Svar: 19
    Sidste Meddelelse: 10.08.04, 11:24

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •