Side 9 af 24 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste
Viser resultater 121 til 135 af 360

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

  1. #121
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    2,287

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Dagens oprop fra Vestegnen er fyldt med godbidder. F.eks.
    ...vi vil - som det altid har været tilfældet - stadig være de bedste i Danmark.
    Man kunne tænke tanken, at det er et lidt snæversynet udsagn.
    ♪ Un bacio... un bacio ancora... ah!... un altro bacio... ♪

  2. #122
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    3,066

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›- hold da kæft for en narrehat! Vil det sige, at vi andre også
    ›skal ud og hoppe på spillernes biler, når det går skidt eller
    ›hvad?

    ›Årets formentlig sidste badehætte er hermed skudt af!

    Man kunne også lige indskyde, at det dog er voldsomt begrænset, hvor ofte de har haft scenariet med massiv modgang. Det sker vel ret beset en gang i årtiet. Vi andre har nærmest været ude i årtier med modgang.

  3. Den følgende bruger er enig i dette:

  4. #123
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Fra præsentationen af seneste superspiller på Egnen, Mikkel Bischoff:
    Mikkel har haft en del skader i sin tid i England, men er nu fuldstændig fit og bortset fra de seneste 2 kampe, hvor drøftelserne om et klubskifte har været i gang, så har Mikkel spillet de seneste 3 kampe for Coventry.
    Bortset fra de seneste to har han spillet de seneste tre. Ja, så må man jo sige at han emmer af kamptræning. (Eller at der ikke læses korrektur på pressemeddelelserne derude ;-)

    mvh,
    -smølle

  5. #124
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Jeg er vild med det i.a han tilføjer :O)


    Emne: Sv: Selvfølgelig giver det mening !
    Forfatter: Kronen
    Dato: 02-01-07, kl. 19:06

    >Eller måske er det en erkendelse af, hvilke muligheder, der er
    >realistiske. Jeg er personligt rimeligt sikker på, at de
    >superprofiler, som mange her inde drømmer om, aldrig kommer til
    >Brøndby. Ikke nu, og ikke i fremtiden.


    Du skal tænke på, at det jo er ledelsens skyld, at superprofiler ikke kan lokkes til Brøndby. Hvis bare Bjerregaard sr. og jr. taler pænt til Ronaldinho, så skal han nok komme i.a.
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  6. #125
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Det er åbenbart sådan at man spreder klebånd:

    Merchandiset er uddelt i landsbyerne i Kosovo med god hjælp fra de danske soldater i området, hvis opgaver bl.a. byder på mange opsøgende besøg i de fattige landsbyer.
    De kan åbenbart ikke komme af med det ved at forære det væk, så de sætter militæret på opgaven!!

    /Gobas

  7. #126
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Nu skal dette jo ikke være en debattråd, men hvorledes er det sjovt? Jeg kan fortælle at børnene i Kosovo mangler alt og at fodboldtrøjer, bolde og andet fodboldrelateret tingeltangel vækker stor lykke. Det er ikke sjovt, det er faktisk en ganske charmerende måde at yde et lille bidrag på. At Brøndby så får en smule reklame på det kan jeg ikke have ondt af, det er ikke anderledes end når FCK spiller i lyserøde trøjer, sponsorerer en landsby eller giver en ged i julegave.

    http://forsvaret.dk/HOK/Nyt+og+Press...gere+krigszone

    VH Mads
    Sidst redigeret af Mads740 : 03.01.07 kl. 12:48
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar


  8. #127
    Gobas er offline Pessimist i sit livs form
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    1,155

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Jeg så absolut at det er prisværdigt at de forærer udstyr til værdigt trængende! Det jeg syntes er det sjove i det, er måden de skriver det på. Det kunne som jeg skriver, læses som om de fattige ikke ville tage imod det før militæret kom med det.
    Men sådan er humor jo så forskelligt!

    /Gobas

  9. #128
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Jeg så absolut at det er prisværdigt at de forærer udstyr til
    ›værdigt trængende! Det jeg syntes er det sjove i det, er måden de
    ›skriver det på. Det kunne som jeg skriver, læses som om de
    ›fattige ikke ville tage imod det før militæret kom med det.

    Merchandiset er uddelt i landsbyerne i Kosovo med god hjælp fra de danske soldater i området, hvis opgaver bl.a. byder på mange opsøgende besøg i de fattige landsbyer.
    Så skal man da vist gøre et nummer ud af at misforstå.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #129
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    206

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Så skal man da vist gøre et nummer ud af at misforstå.

    Er det ikke en af trådens grundlæggende præmisser?? Det sjove er jo ofte at Biffernes svulstige retorik åbner for alverdens mis- og overfortolkninger.

    Mvh,

    Jesper

    Ps. Det virker som om store dele af debattørene i off-topic kollektivt har fået det forkerte ben ud af sengen efter nytårsbranderten. Skulle vi ikke finde tilbage til den gode, overskudsagtige tone - jeg mener, vi er #1 med så mange point ned til de gule, at jeg har opgivet at holde regnskab, så jeg har ærligt talt svært ved at forstå den kollektive mavesurhed :-)

  12. #130
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    802

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Skulle vi ikke finde tilbage til den gode, overskudsagtige tone -
    ›jeg mener, vi er #1 med så mange point ned til de gule, at jeg
    ›har opgivet at holde regnskab, så jeg har ærligt talt svært ved
    ›at forstå den kollektive mavesurhed :-)

    Nu ved jeg ikke om du synes jeg også har fået det forkerte ben ud af sengen, men lige præcis med eksemplet BIF-bolde til Kosovo er det da netop udtryk for overskud, at vi formår at gå i rette med hinanden, når morskaben over de gule får en dårlig bismag - modsat på SSO/Blok4, hvor debattører kan slippe afsted med selv de mest horible påstande og udsagn så længe det bare handler om 'FuCKerne'.

    Overskud handler også om pli og klasse. Den tone så jeg godt, at vi genfandt.


    Mvh,
    CF39 Thomas
    Sidst redigeret af CF39 Thomas : 04.01.07 kl. 12:57


  13. #131
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    206

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Nu ved jeg ikke om du synes jeg også har fået det forkerte ben ud
    ›af sengen, men lige præcis med eksemplet BIF-bolde til Kosovo er
    ›det da netop udtryk for overskud, at vi formår at gå i
    ›rette med hinanden, når morskaben over de gule får en dårlig
    ›bismag - modsat på SSO/Blok4, hvor debattører kan slippe afsted
    ›med selv de mest horible påstande og udsagn så længe det bare
    ›handler om 'FuCKerne'.

    ›Overskud handler også om pli og klasse. Den tone så jeg
    ›godt, at vi genfandt.

    Det er jo svært at være uenig i noget som helst af det ovenstående. Mine eneste pointe var, at en (men ikke den eneste) af denne tråds præmisser er indimellem at læse BIF som fanden læser biblen (hvilket de jo er så dygtige til at gøre MEGET let). I mine øjne var essensen i Gobas' indlæg, en sådan bevidst fejlfortolkning med humoristisk motiv - om det så er god humor eller ej, kan folk selv bedømme men at kritisere Gobas for at VILLE misforstå er altså ude af trit med trådens generelle præmisser.

    Mvh,

    Jesper

  14. De følgende 8 brugere er enige:

  15. #132
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    2,272

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    En helt anden ting jeg lige kom forbi da jeg surfede det store Internet var fortællingen om julegave uddelingen fra Frelsens hær. Det fik mig til at tænke på ’Brøndby-sandheden’:


    ”F.C. Københavns fans kommer ind på fribilletter”

    Denne klassiker kan så danne en art trilogi sammen med de to førnævnte. Det er fastslået, at F.C. Københavns fans ikke rejser langt, eller rejser overhovedet, for at se holdet spille. Oveni kan man så hævde, at det flotte tilskuertal på hjemmebane kun er opnået ved et umådeligt antal fribilletter….
    Frelsens hær kan vist ikke undsige sig fra at være sponsoreret, det er i og for sig også fantastisk. Det er kolossalt at der findes mennesker der kan sætte sig ud over egne behov og sørge for andre kan få en glædelig jul med alt hvad der dertil hører. Så familierne fik uddelt gavepakke:

    Alle fik et gavekort til Føtex og tre billetter til en af Brøndbys hjemmekampe i SAS-ligaen i foråret. Desuden var en kæmpe æske med et stort Mærsk containerskib i Lego til alle børnefamilier.
    Om dette er en direkte reaktion på efterårets tilskuertal skal jeg lade være usagt, men mon ikke?

    I efteråret har Brøndby som bekendt kun haft (Alene SAS-liga og hjemmekampe)




    ”Sådan!” udbryder et par unge kvinder, da de får øje på billetterne til Brøndby Stadion.
    Og det må man da håbe for Brøndby at det passer, så folk ikke laver en Frankfurt hvor de med fribilletter i hånden ikke engang gider møde op. Stadion blev kun halvfyldt.

    Brøndby IF - Eintracht Frankfurt 14076

    Nå, men lad os nu sige at alle de der mennesker så vælger at tage ind og se fodbold (Hurtigt regnestykke 2000 pakker á 3 billetter = 6000) skal vi altså se en stigning på 6000 mennesker, svarende til(117831/123831 =~)5%.

    Det vil så betyde at snittet for foråret 2007 vil blive(Hvis vi blot regner med de 6000 fribilletter) 13759 mod 13092,34 tilskuere i efteråret 2006. Men stadig lidt mindre end de 24089,9 FCK havde i efteråret (Brøndby kampene medregnet)…

    Men lad os nu se – initiativet fra frelsens hær er uden tvivl fantastisk og kan støttes her: http://www.frelsenshaer.dk/Default.aspx?ID=6

    Litteratur:
    http://www.brondby.com/unitilskuerst...ason=12&comp=1 (Opgørelse over Brøndbys tilskuer antal)
    http://fck.dk/saesonen/kalender/fcko...0%7C1167519600 (FC København statistik)
    http://www.brondby.com/article.asp?aid=38690 (Nyhed om solgte billetter til Brøndby Frankfurt)
    http://www.frelsenshaer.dk/Default.a...=31&NewsID=166 (Nyheden fra frelsens hær)
    KAUF’ ODER STERBE!!!
    jeske's Avatar

  16. #133
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Her betegnes David Williams som egen avl:

    Det mener de seriøst, at han er.

    http://www.brondby.com/article.asp?aid=33672

    Jeg ville mene, at normalt ville man ikke kalde en spiller man køber som 18-årig, som har gjort sin debut på seniorplan allerede, og som ffs kommer fra Australien, for en spiller fra 'egne rækker', men man må jo erkende at tilstandene er nogle andre og noget mere orwellianske ude på de kanter :-/

    mvh,
    -smølle

  17. #134
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    167

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ››Her betegnes David Williams som egen avl:

    ›Det mener de seriøst, at han er.

    http://www.brondby.com/article.asp?aid=33672


    som overskriften på artiklen siger er det en 'oversigt over tilgange til A-truppen' og da David Williams kom fra U-truppen kan det vel forsvares at de kalder det egne rækker ? (men så var der jo selvfølgelig ikke noget at grine af)

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #135
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›som overskriften på artiklen siger er det en 'oversigt over
    ›tilgange til A-truppen' og da David Williams kom fra U-truppen
    ›kan det vel forsvares at de kalder det egne rækker ? (men så var
    ›der jo selvfølgelig ikke noget at grine af)

    Tjoh, jeg kan nu stadig godt se det lidt morsomme i at man køber en 18-årig seniorspiller i maj, lader ham debutere i starten af august, bruger ham i 14 kampe i efteråret, og siden både i interviews og egne medier præsenterer ham som kommet fra egne rækker, fordi han officielt har stået som del af U-truppen indtil da ;-)

    Men bevares lige der kan man da måske forsvare det rent teknisk. Det falder stadig fint i tråd med den meget mærkelige optik der altid anvendes på Vestegnen.

    mvh,
    -smølle

  20. De følgende 10 brugere er enige:

Side 9 af 24 FørsteFørste ... 678910111219 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •