Side 7 af 24 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste
Viser resultater 91 til 105 af 360

Emner: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

  1. #91
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Anders Bjerregaard:
    Signingen af Stephan på en 5-årig kontrakt er det første skridt på vej mod at realisere den strategi vi har lagt for, at Brøndby IF kan fastholde sin plads i toppen af dansk fodbold. Strategien er fortsat, at vi vil forsøge at hente kvalitetsspillere, der spillemæssigt og mentalt kan være med til at indfri klubbens ambitioner og forventninger og således være med til at løfte de mange unge talentfulde spillere i truppen
    Og jeg som troede at købene af Hannes Sigurdsson og Giovanni Rector var de 'første skridt på vej mod at realisere den strategi vi har lagt for, at Brøndby IF kan fastholde sin plads i toppen af dansk fodbold'.

    Oh well.

    mvh,
    -smølle

  2. #92
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Flashback til 21. juli i år:



    - Først og fremmest at vi meget glade for at det er lykkedes os at forlænge aftalen med Casper. Det er et signal om at han nu er vores klare førstevalg på målmandsposten. Casper har allerede vundet meget med Brøndby IF, men Casper er samtidig en meget ambitiøs og ærgerrig målmand som hele tiden arbejder på at højne sit niveau, så holdet kan vinde endnu flere titler, fortæller sportschef Anders Bjerregaard om forlængelsen.

    - Jeg er meget tilfreds med forlængelsen. Brøndby IF er jo en fantastisk klub, og nu har jeg været her i næsten seks år, hvilket jeg er meget stolt af, og jeg håber at det bliver til mange flere. Jeg synes at fremtiden ser meget lys for klubben. I René har vi fået en fantastisk træner, og det har helt sikkert også være medvirkende til forlængelsen, lyder det fra Ankergren.
    Jeg henviser til avataren nedenfor ;-)

    mvh,
    -smølle


  3. #93
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    1,102

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Per Bjerregård forsøger at give lidt kredit til hans søn som på et ualmindeligt tyndt cv og på krititsabel vis fik jobbet "foræret" som sportschef.


    Jeg har ikke selv været inde over handlen, men jeg ser det som en fantastisk signing, siger Per Bjerregaard.
    Stefan Andersens kommentar på pressemødet hvor han blev præsenteret som ny spiller

    - Jeg har fået et godt indtryk af folkene omkring holdet. Jeg har talt med både René, Anders og Per og strategien der er lagt, tegner meget lovende.
    Man kan selvfølgelig ikke udelukke han først har talt med doktoren efter alt var skrevet under, men jeg tillader mig at have min tvivl.

  4. De følgende 3 brugere er enige:

  5. #94
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    5,020

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Og jeg som troede at købene af Hannes Sigurdsson og Giovanni
    ›Rector var de 'første skridt på vej mod at realisere den strategi
    ›vi har lagt for, at Brøndby IF kan fastholde sin plads i toppen
    ›af dansk fodbold'.

    ›Oh well.

    ›mvh,
    ›-smølle
    - ahhr... han har altså dækket sig ind her, den gode Baby Doc. Han sagde jo udtrykkeligt, at man ville FORSØGE at hente kvalitetsspillere ind...... 8-)

    Nå, men jeg har også fundet en lille pusse-løjerlighed fra Anders Bjerregaards side i forb. m. signingen af Stephan Andersen:

    - Vi er meget tilfredse med, at det er lykkedes at hente Stephan hjem til Brøndby IF. Vi ser et stort potentiale i Stephan og ved fra hans tid som ungdomsspiller i Brøndby, at han udover at have et stort potentiale, også har den rette indstilling og mentalitet som professionel fodboldspiller, siger Brøndbys sportschef, Anders Bjerregaard, ifølge Brøndbys hjemmeside.
    - fint nok, men man spørger jo sig selv, hvorfor de ikke holdt fast i ham allerede dengang, når nu han havde ikke bare et stort potentiale, men også den rette indstilling og mentalitet. Mnjooo.... ifølge debattøren "karsten" på Blok4, så skyldes det følgende:

    Jørgen Henriksen havde angiveligt fået fortalt Vilfort og Køhlert, at Andersen ikke var værd at satse på og man lagde i stedet sine penge på Drejs og Ankergren. Efter hvad jeg har fået fortalt, kunne det hænge sammen med, at han var noget svingende i sine præstationer dengang
    - ikke helt i overenstemmelse med Baby Doc's udtalelser.
    Sidst redigeret af Don J. : 30.11.06 kl. 01:30

  6. #95
    Tilmeldingsdato
    May 2004
    Indlæg
    176

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Anders Bjerregaard der sikkert længe har ønsket at gøre sig positivt bemærket er sikkert rævestolt af signingen af Stephan Andersen.

    Den bet det dog er hans loyalitet over for den enkelte spiller kommer til at fremså som ikke eksisterende jf. smølles indlæg prøver han her at råde bod på:

    - Casper Ankergren har gjort det virkeligt godt i efteråret og er blevet udtaget til landsholdet. Det gør selvfølgelig, at der er kommet mere opmærksomhed omkring hans person. Derfor bliver vi nødt til at reagere, så vi ikke pludselig havner i en situation, hvor der kommer et bud på ham, som vi ikke kan sige nej til. Vi vil heller ikke står i vejen for Casper, som er meget ambitiøs og har sine egne drømme. Så på den måde kan man godt kalde det for et led i en større plan, forklarer Anders Bjerregaard.
    Ja Anders, du kan næppe overbevise andre end dem der VIL overbevises. Pas nu på med fremgangsmåde den kunne give bagslag med tiden.

    Hele artiklen herhttp://http://www.forza.dk/index.php/news/show/id=13610

  7. #96
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Per Nielsen kåret til Årets spiller derude for 2006.

    Ja, han har da spillet præcis efter min smag i år...

    mvh,
    -smølle

  8. De følgende 7 brugere er enige:

  9. #97
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Interessant indlæg fra en kant hvor man selv er blevet kaldt manisk en gang eller to:
    Emne: Sv:brøndby er de bedste
    Forfatter: Lundby
    Dato: 02-12-06, kl. 17:05

    Ja i suveræn stil..

    Desuden tog jeg dette screenshot dagen hvor alle herinde havde fået de store sko på, og ønskede rivalerne tillykke med en stor triumf.

    http://img474.imageshack.us/img474/1...ateringtn0.png
    På dette tidspunkt er der gået over 45 minutter siden de kom i Champions League, og stadig ikke en artikel eller noget om det største der er sket i klubbens historie. Det sjove var at der en halvtime efter dette SS stadig ikke var noget syn af at de kom i Champions League. At de så selv senere informerede hele Danmark, døve som blinde, om at de nu var i Champions League er en anden historie
    Oh me. Jeg ynder måske at træde i hykleri, løgne og dårlig-taber-tendenser vestfra, men jeg har dæleme aldrig siddet og screendumpet klebben.com fordi "hehe der er gået tre kvarter efter at de vandt og de har endnu ikke opdateret forsiden endnu gnæk" - som om vi ikke ville stå ved at have slået Ajax og være kommet i CL ;-)

    mvh,
    -smølle

  10. #98
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Skøn bagatel:



    Ja, det gør ondt - ondt helt ind i hjertet.

    mvh,
    -smølle
    Vedhæftede billeder Vedhæftede billeder

  11. De følgende 6 brugere er enige:

  12. #99
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    indlæg fra en kant hvor
    ›man selv er blevet kaldt manisk en gang eller to:Oh me. Jeg ynder
    ›måske at træde i hykleri, løgne og dårlig-taber-tendenser
    ›vestfra, men jeg har dæleme aldrig siddet og screendumpet
    ›klebben.com fordi "hehe der er gået tre kvarter efter at de
    ›vandt og de har endnu ikke opdateret forsiden endnu gnæk" -
    ›som om vi ikke ville stå ved at have slået Ajax og være kommet i
    ›CL ;-)

    ›mvh,
    ›-smølle

    Bemærkelsesværdigt er det i øvrigt også, at der i startlinjen står 'B4 - NO WAI!' - og her gik jeg og troede at det stavedes med 'y' :)...
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

  14. #100
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Bemærkelsesværdigt er det i øvrigt også, at der i startlinjen
    ›står 'B4 - NO WAI!' - og her gik jeg og troede at det stavedes
    ›med 'y' :)...

    Det gør det også, men fejlen på B4 er sgu nok med vilje, skal du se.

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  15. De følgende 8 brugere er enige:

  16. #101
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    1,589

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    Emne: Sv:AGF på storindkøb i Brøndby
    Forfatter: Jimmi
    Dato: 04-12-06, kl. 23:50
    >Hvem er AGF?

    Et affalds firma, der samler på brugte/kasseret ting.



    En frisk kommentar når man holder med en klub der lige har købt Hannes og Rector, to spillere jeg NÆSTEN er sikker på var affald i de klubber der solgte dem :O)
    Alcohol gives you the ambition to do anything, while simultaneously taking away your ability to do so.
    Pabres's Avatar

  17. #102
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    5,315

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    På AHO's forum skriver geniet "HåberPåHenke" blandt andet (min fremhævning):

    I mine øjne handler det om læder - de spillere vi jagter, og som ikke presses op i pris af andre klubbers interesse er crap. Vi ser det gang på gang. Senest med pse's Ailton der har udtalt at han hellere ville til Brøndby men at de ikke fulgte med op i pris. Vi må acceptere at en spiller bliver dyrere end først antaget hvis der er mange om buddet og ikke bare købe dem der er billigst.
    Nu har Ailton mig bekendt aldrig selv udtalt sig direkte om sine præferencer for den ene eller anden klub. Pressen citerede dog følgende Ritzau-telegram dagen efter offentliggørelsen:

    Anført af sportsdirektør Stefan Allbäck forhandlede klubben fra Göteborg sig faktisk først til enighed med Brøndby, men spilleren ville helst til FCK, der til sidst lagde godt 20 millioner kroner for angriberen.
    Den BIF'ske revisionisme når nye højder!

    /Simon
    Hader stadig bøf som var det 1998
    /Simon's Avatar

  18. De følgende 5 brugere er enige:

  19. #103
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,409

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Den BIF'ske revisionisme når nye højder!

    Denne stemningsberetning fra handelens dage melder da i hvert fald ikke ligefrem om en spiller hvis allerhøjeste drøm var at komme til Brøndby IF.

    mvh,
    -smølle

  20. #104
    Tilmeldingsdato
    Feb 2003
    Indlæg
    668

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›Geniet Ejvind Sandal, bestyrelsesformand for BIF A/S, til B.T. i dag:
    ›Hvilken lettelse, at Brøndby kun er tre procent foran os.
    ...og interessant, når han i første weekend i december 2006 til en fest "for de for de mange frivillige i Brøndby", ifølge AHO http://www.allehaderos.dk/?artid=570 , har udtalt:
    Nårh ja, som en lille sjov dessert kan det nævnes, at bestyrelsesformanden i Brøndby IF A/S – den professionelle og børsnoterede fodboldklub - indrømmede, at han ikke har forstand på fodbold.
    Caligula7611:51
    wtf? jak med noget nyt? Først? *sætter kryds i kalenderen*

  21. #105
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    158

    Re: BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - del 4

    ›...og interessant, når han i første weekend i december 2006 til
    ›en fest "for de for de mange frivillige i Brøndby",
    ›ifølge AHO http://www.allehaderos.dk/?artid=570 , har
    ›udtalt:

    Og fra samme artikel er det tragikomisk (måske mere tragisk end komisk) at den store rorgænger fra brøndbyfamilien udtaler:

    ”Fans har ingen rettigheder – Kun forpligtelser.”
    Familiefølelsen kommer efterhånden kun frem når man skal ansætte personer til ledende stillinger i administrationen.......!

    MVH
    Bechs

Side 7 af 24 FørsteFørste ... 4567891017 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. BIF: Sagde eller skrev de virkelig det? - nr. 6
    By -smølle in forum De korte linier
    Svar: 2317
    Sidste Meddelelse: 12.03.24, 12:23
  2. BIF - sagde eller skrev de virkelig det? #5
    By -smølle in forum Diverse
    Svar: 297
    Sidste Meddelelse: 21.08.07, 16:06
  3. Svar: 300
    Sidste Meddelelse: 03.11.06, 10:01

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •