Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 32

Emner: Tillykke til OB

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    251

    Tillykke til OB

    Herfra et stort tillykke til OB med kvalifikationen til UEFA Cuppens gruppespil. Godt gået!

    Jeg håber dette kan være med til at give et løft til dansk klubfodbold.

  2. De følgende 445 brugere er enige:
    *C*, *Hasen*, +Christoffer+, -Altid FC København-, -Levino-, -smølle, .casper, 100%fucker, 10Zuma, 13194, 2mas, 3460s32, 44fire44, 5000C, 7Jesus, 92fck, 9pper, :..ReX..:, A100, Affmann, Ais, Alvaro-forever, Álvaro_Santos, AmagerFCK, Ambæk, Ancent Van Rock, Anders, Andreas, Andreas Hansen, tidl.bruger, Apu, arch22, Arne Dicaprio, Augustus, Awesome, Azaghal, B 1971, BacheFCK, bad boy, Bechs, Beefeater, Beier, Snogen, Bert, Betzer, bicm, Bingohanz, bmw 25, Bo CF 19, bonhår, Boulevardigan, Brandon, Broke, Brokke 82, Buster, Bøje, C!V!C, C'der, C.K, CasH, cement, Charlemagne, Charlotte, Cheerleader nr.8, Christian_J, cleansation, Clough#1, cnb, Copenhagen Doctors, copenhagener, copje, cpmafia, Cuzcus, CVL, cybamerc, DAD, DaddySallE, Dan Abnormal, Dane, Daniel-2100, DB Niks, Defreni, Deppe, DG-FC, Dithmer, dixie dean, Django, Don Corleone, Don Drachmann MP, Don Ekström, Don J., Don Vilf, Donnydrengen, Don_A, DowN, Dr. Halle, dr.dement, drelle, DroitAuBut, duckman, EALP, Ege, egil, EinarGonzalez, El Diego, El Jugador, Elisabeth, Enzo85, Erik M, Ethic, eXperten, Ezen, Fahlsten, Fc Devil, FC Eagles, FC Franni, FC William, fc-junkie*, FCC, FCjulle, FCk 1992, FCK Irakeren, FCK Thomas, fck-chrille, FCK4Ever, fckgo, FCKiChampionsLeague, FCKim, FCKmanden, fcknz, FCKPSG, FCKrogh, FCKullas, fck_hundested, FCKøbenhavneren, fclaus, feilberg, filibuster, Fishbone, Fissan, flaxiefck, Flerbizky, Flæske, Fnug, Fodsvamp, follin, Forza FCK!, Frank J, Frede, Frede Fup, Frobenius, Fuego, FUTZ, Følgesvenden, Gandalf, Gandhi, giggs, Glostrup32, Gravedigger, Greece, Grief, gris, Gross, Guds-son, guld.dk, gunner, hadberg, Hampog_Bogart, happyman, Have, Hawkvalley, Hebber, Hegel, Hejbøll, Heko, Hemme, Henrik T, Henriko/jfs, Hippien, Hjalte & Álvaro, HM, Hougaard, hpless, ibm96, iioio, Infamous, isen, Iven, Jacob N, JacobE, Jagop, jake, jakob123, Jan Saxo, Jan the FC-man, Jay-fucker, jeske, JesperFCK, JHF, jien, JM, Johnny go-go, Jokeren22, Jon Dahl med ny frak, jonlanghoff, jooness, jop, Joz, juansabrosa, Julian, Jønch, k b hagen, K-for, kalle, kaptajnbob, Karsten CF1, Kashif, KasparFCK, KB85, Kenneth Bak, Kguld, Kickasso, Kim-N, kimBlim, Kimheng, KimRadmer, King Glostrup, KingIvan, kja, Klossen, Knold, Knoxville2000, Kofod, Kommadant, KongMorten, Kosmograd, krede/UB, Kristoffer, Krølben, kucky, kvik, L@rsen, LaB, Lars R, LarsGL, Lassen, Lau85, Leander, Legend, Lil_stamp, Lineker, llfckll, lons, Lounen, lovinfc, Lundberg_aus_Lolland, lundbo, Maarum, Mads Thoustrup, Madsen, madsen45, Mannes Pande, Mao, MarBaar, Marcshall, Martin A, Martin CX, Martinsen, Maske, Maskinen, MastahKay, Matias, Mattsson#1988, mceppe, mcleif, McMac, Mgt09, michael_hav, michael_kruuse, Mighty Lions, mikzki, mini, MissingLink, mkoli, Moebius, mohl41, Morten, Morten-1985, MortenJA, Mr. Jardex, MrBertel, Munken, Mølleren, nhtp, Nico, Nicodemus, Nikolaj, No19697, Nosferatu, nummer 32, oktanand, oldtown, Onkel Sjus, onlyonelarshøjer, ougar, Outpatient, Owen, Paaske89, Pabres, Papaginjo, Parappa, pentium inside, Perec, Pete, Peter Schou, FCKPL#4, PHE, phspirate, Pipetown, PlaiBoi, Plundbeck, Plutoman, Polyppen, Pope Dope, Powderfinger, Prinzen, Pål-bhoy, Raptus, Ras, Rasmus2700, real_per, Reeh, Regine, Rex, Robbo, RTM - Gaylord Focker, Rudi_E, Runez, RWF, ryet, Røll, SALT, SantoZuma, Sarup, sbruun, Schram, Seb, Sebas, Sebastian, Shankly, Sibusiso, silasvikvik, Silver_gerbe, sjat, sk8erboy, skm, Skotte, Slau, slyngelstuen, Smeden, SmokinJoe, solong, Spejder fra Mars, spiff, Spinelli, spud, Spurs, Stegger, Stenbroensdrenge, Stodder B, Stoffer, storefugl, storm, Strom, Stubbe, stuebirk, Ståleanden, SuneBlom, SuperBenny, Superdreas.k, superestrella, SuperKøbenhavneren, SuperSharpShooter, supertodi2, svenno, swahilikongen, SYKE, Sønderjyden, Søren Lerby, Søren Q, Tboat, Tbw, Thb, The Reff, TheJake, themaninblack, The_Man, Thiessen, Thomas, Thomas FC, Thomas L, thomaso, thped5, thundersen, Thunderstokke, Tille, tjuhej, Tobin-C6, tobynator, Tom K, tortocnt, Traoré, Trier, TurboGnu, ullebulle, ULoke, UnaX, unknown, Urbanus, Urizen, V8 4ever, Vagn30, vandr, VFM=SANTOS, vinter, VonZee, VP - KMFC, WA1, wahl3743, White Angel, wiesel, Wilkens, Woody II, xylitol, YmerdryZ, Yours Truly, zebos, Zetterstedt, Zkinke, ~ eMo ~, øvreC

  3. #2
    Hjaltefanden Slettet

    Re: Tillykke til OB


  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    -Levino- er offline NAPOLI! Bare vent og se!!
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    121

    Re: Tillykke til OB

    Sindsygt! Jeg havde regnet med at de unævnelige var gået videre som det eneste hold... Nu mangler vi bare lige at randers går videre og bundby står som sorteper til sidst!!

    Virkelig stort tillykke!!!

  6. Den følgende bruger er enig i dette:

  7. #4
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    285

    Re: Tillykke til OB

    Det er så fedt..... synes det er genialt hvad Bruce har kunne få ud af den trup!!!

    penge betyder ikke alt


  8. #5
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    685

    Re: Tillykke til OB

    Puha, bare der ikke bliver oprettet en lignende tråd herinde, når BIF går videre senere i dag :-)

  9. De følgende 2 brugere er enige:

  10. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    636

    Re: Tillykke til OB

    Fantastisk flot af OB! Og det var ikke engang ufortjent eller noget. I kampen i Berlin burde de have vundet, og idag er de set over hele kampen bedre....

    Sådan skal det være!

  11. #7
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    973

    FCK Light...

    ›Herfra et stort tillykke til OB med kvalifikationen til UEFA
    ›Cuppens gruppespil. Godt gået!

    Så sandelig også et stort tillykke herfra - det er en fornøjelse at se et af de andre få sympatiske (ja, det mener jeg sgu!!) hold gå videre.

    I mine øjne er OB FCK Light i mange aspekter - derfor er det passende, at de kommer i UEFA-cuppens gruppespil, mens storebror tager i Champions League ]:=)
    Venligst

    GNU'en
    Copenhagen Zoo#1

    Jeg er fan af PS&E - og det går skide godt i modervirksomheden!!

  12. De følgende 7 brugere er enige:

  13. #8
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    1,183

    Re: Tillykke til OB

    ........ må man gerne ønske modstandere tillykke ???? det troede jeg ikke var tilladt her i dette forum !!!! (I kan være A)



    Nej spøg til side TILLYKKE OB :) godt gået.
    Klarer Randers det også må man sige at det vil være noget af en præstation .. jeg krydser min fingre !!!
    Dem vi ikke snakker om tror jeg ikke på ....
    Dansk mester 92/93 - 00/01 - 02/03 - 03/04 - 05/06 - 06/07 - 08/09 - 09/10 - 10/11 - 12/13 - 15/16
    Pokalvindere 94/95 - 96/97 - 03/04 - 08/09 - 11/12 - 14/15 - 15/16
    Skandinaviske mestre 04/05 - 05/06
    Mighty Lions's Avatar

  14. #9
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    32

    Re: Tillykke til OB


  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Aug 2004
    Indlæg
    700

    Re: Tillykke til OB

    Helt enig! Det er så stort det her! Bruce Rioch, har virkelig fået noget ud af den trup. Mange gange tillykke OB! Det er stort!

    Det må være en af de sjældnere gange hvor Danmark har 2 hold repræsenteret i de europæiske tuneringer! Jeg så kampen, og det var fuldt fortjent! OB spillede som et vinderhold hele kampen igennem! Skide Godt OB!

  16. Den følgende bruger er enig i dette:

  17. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2006
    Indlæg
    81

    Re: Tillykke til OB

    Stort tillykke.

    Stor præstation af OB, og rigtigt lækkert at se hvordan dansk fodbold klarer sig i denne sæson, på trods af mangler på holdene (vover mig ud i at FCKs angreb er meget middelmådigt - håber ikke jeg får bank - og at venstrekanten mangler noget uden JG) OB har jo nogle tydelige mangler, så meget lækkert de gik videre.

    Hvor stor en forskel gør dette for dansk fodbold? - nu tænker jeg på point, til flere pladser. eller seedning i CL 3. kval.

    Ved godt hvad i alle syntes om brøndby, og jeg står bag, men håber nu alligevel de levere et mirakel, for dansk fodbolds skyld.

    Samme med Randers.

  18. Den følgende bruger er enig i dette:

  19. #12
    Tilmeldingsdato
    Jul 2006
    Indlæg
    1,728

    Re: Tillykke til OB

    Ja det var sku godt klaret, så kampen og de fortjente det fuld ud.

  20. #13
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    25

    Re: Tillykke til OB

    Og lad os ikke glemme et tillykke til legenden KIM BRINK, som nu styrer i kulisserne i Odense. Goe gamle Brink, som stillede op til øretæver utallige gange i FCK-tiden.....dengang det hed en placering som nr 7-8 stykker hvert år.

  21. De følgende 6 brugere er enige:

  22. #14
    Tilmeldingsdato
    Sep 2006
    Indlæg
    5

    Re: Tillykke til OB

    Dejligt!! Nu glæder jeg mig til at se hvilke hold vi trækker på mandag. Så skal jeg sgu hjem til fodbold på fødeøen.

  23. #15
    Tilmeldingsdato
    Jan 2006
    Indlæg
    11

    Re: Tillykke til OB

    Stokholm og Berg ... synd men I får jo jeres fede hyre for at ligge sidst og ikke spille..

    Tillykke OB, det er sgu godt gået...

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Tillykke til AaB
    By Kjaerulf in forum De korte linier
    Svar: 97
    Sidste Meddelelse: 24.07.09, 12:04
  2. Tillykke til .
    By copje in forum Diverse
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 20.12.04, 14:37
  3. Tillykke til Bo
    By The_Man in forum De korte linier
    Svar: 8
    Sidste Meddelelse: 04.08.04, 16:18
  4. Tillykke til e-billetter
    By baronen in forum De korte linier
    Svar: 7
    Sidste Meddelelse: 22.02.04, 18:06

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •