Viser resultater 1 til 9 af 9

Emner: Skovlunde - KB

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Skovlunde - KB

    Lørdag middag var der godt fyldt på parkeringspladsen omkring Ballerup Idrætspark. Det skyldtes dog i højere grad Dansk Kennel Klubs udstilling i Arenaen, end de lokale heltes kamp i 2. Division Øst mod KB. På trods af at Idrætsparken stort set ligger i min baghave, var det mit første besøg i gryden.

    KB stillede op således:

    --------------------- Martin "Muggi" Jakobsen ----------------------------

    Jeppe Brandrup --- Jamil Fearrington - Nikolaj Hansen ---- Niclas Svendsen


    Kim Tandrup ------ Yasin Erdem -----Jakob Neestrup --Mathias Gravesen

    --------------------Lasse Qvist ------- Martin Bernburg

    Bænken var skræmmende stærk: Nicklas Kristensen. Jo, rigtigt læst: til en 2. Divisionskamp stiller vi op med 12 mand, heraf 2 ynglingespillere.

    Kampen kom i gang, og det var tydeligt at de fysisk stærke Skovlundespillere satsede på at spille med musklerne fra start. KB virkede ikke helt klar, og specielt i vores venstre forsvarsside var der åbent hus. Det store talent jeg så i Niclas Svendsen for et par år siden, er desværre godt gemt væk, og mit bud er at han er væk senest til sommer.

    Midt på banen var Jakob Neestrup et af få lyspunkter, mens Martin Bernburg helt fremme virkede lad og ligeglad når ikke bolden var lige inden for rækkevidde. Hans medangriber Lasse Qvist var marginalt bedre, uden dog for alvor at markere sig med andet end et par brændte halve chancer.

    Efter cirka et kvarters spil blev venstresiden igen spillet tyndt, og indlægget lå perfekt i panden på Kristian Meisler der scorede til 1-0. Ikke ufortjent.

    Føringen var noget der virkelig kunne få gang i tribunen, hvor en gruppe unge fyre virkelig hyggede sig med et potpourri af gammelkendte slagsange som "KB-blod på foden", samt Fenerbachehilsen (under kampen) til reservespillere, holdledere, fysioterapeuter og andet godtfolk.

    Efter scoringen blev det en halvtam affære, og jeg overvejede at cykle hjem og hente støvlerne så jeg kunne vise de unge knægte hvordan man gør. Da jeg skulle på druk midt i 2. halvleg droppede jeg det dog.

    De få chancer KB fik skabt kom efter opspil hos Mathias Gravesen, men enten manglede hans indlæg præcision, eller også stod afslutningen ikke mål med opspillet.

    Kampens detalje stod træner Benny Gall for. Ved et hjørnespark til Skovlunde råbte han Kim Tandrup frem lige som Skovlunde skulle til at sparke. Bolden endte hos den spiller Kim netop havde stået og dækket op, og han hamrede bolden på underkanten af overliggeren. Godt set af gamle Gall at Skovlundespilleren var så uskarp...

    Efter 20 minutters spil i 2. halvleg blev jeg som sagt nødt til at drikke mig i hegnet, men netop som jeg var nået ud til cyklen kunne jeg høre at KB fik scoret. Hvordan det skete ved jeg ikke, men Jamil Fearrington er noteret for målet i aviserne. Senere blev han smidt ud, og Skovlunde scorede sejrsmålet kort efter. Ud fra hvad jeg så, var det ikke helt ufortjent. Det KB-hold jeg så slå Brøndby for en måneds tid siden var klasser over det der blev præsteret i går. Baseret på det, er det vist et held at der er hold i rækken der er endnu svagere, så vi ikke risikerer at ryge ud af rækken.

    Man må gå ud fra at holdet får en indsprøjtning ynglingespillere i vinterpausen, for der var sandt at sige ikke meget superligapotentiale over de unge knægte i lørdags.


    Mvh
    WII
    Sidst redigeret af Woody II : 18.09.06 kl. 20:35
    Tilskuer

  2. De følgende 3 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    May 2006
    Indlæg
    58

    Re: Skovlunde - KB

    Du kan godt nok ikke gøre noget ved spillet.
    Men at du gider tage ud og se dem spille og skrive referat, det skal du have stort tak for!
    FCK'er fra Bornholm.
    Stor beundrer af Urban Crew og Sektionens "medlemmer".
    fck-chrille's Avatar

  4. Den følgende bruger er enig i dette:

  5. #3
    Tilmeldingsdato
    Oct 2003
    Indlæg
    836

    Re: Skovlunde - KB

    ›Du kan godt nok ikke gøre noget ved spillet.
    ›Men at du gider tage ud og se dem spille og skrive referat, det
    ›skal du have stort tak for!

    Enig.

    Dog, selvom Jesper er et flot navn, så hedder han altså Jeppe ;-)
    William!
    JesperFCK's Avatar

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Skovlunde - KB

    ›Dog, selvom Jesper er et flot navn, så hedder han altså Jeppe ;-)
    Det står der da også???.... (Doh´)

    WII
    Tilskuer

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    8

    Re: Skovlunde - KB

    Jeg så tilfældigvis også kampen og jeg så modsat dig to lyspunkter...!! De to bedste spillere var i mine øjne Nikolaj hansen og Niclas svendsen. Er fuldstændig uenig i at der sku være plads i venstre side..Så mere Brandrup blive driblet gang på gang.

    synes også a Jamil gjorde det ok indtil hans udvisning, hvor jeg desuden sys a det sidste gule var lidt unfair.

    Man sku tro a du havde noget imod Niclas for han var da en a de få der viste vildskab og kan bestemt være "sin" indsats bekendt.

    Fck2´s midtbane var ikk stærk nok og angribere bare ikk skarpe nok. Fck2 burde have vundet denne kamp.!! Men det gælder altså om a score og ikk have bolden i længst tid.

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2005
    Indlæg
    4,541

    Re: Skovlunde - KB

    KB har vist ikke vundet en kamp, efter at Bertolt blev lejet ud? Lige nu lige de dårligt til i tabellen. Er de ikke i fare for at rykke ned i DS?

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    942

    Re: Skovlunde - KB

    ›Man sku tro a du havde noget imod Niclas for han var da en a de
    ›få der viste vildskab og kan bestemt være "sin" indsats
    ›bekendt.
    Det vil jeg gerne understrege at jeg bestemt ikke har. Indtil hans skade så jeg ham tværtimod som vores kommende venstre back på førsteholdet. Han optrådte med autoritet, og var uhyre sikker både i spillet frem af banen og i placeringsevnen defensivt. Hans lange pause uden for har i mine øjne (naturligt nok) ikke været god for ham, og i de to kampe jeg har set her i efteråret har han ikke lignet en kommende Superligaspiller.


    Mvh
    WII
    Tilskuer

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Aug 2006
    Indlæg
    8

    Re: Skovlunde - KB

    ›Det vil jeg gerne understrege at jeg bestemt ikke har. Indtil
    ›hans skade så jeg ham tværtimod som vores kommende venstre back
    ›på førsteholdet. Han optrådte med autoritet, og var uhyre sikker
    ›både i spillet frem af banen og i placeringsevnen defensivt. Hans
    ›lange pause uden for har i mine øjne (naturligt nok) ikke været
    ›god for ham, og i de to kampe jeg har set her i efteråret har han
    ›ikke lignet en kommende Superligaspiller.


    ›Mvh
    ›WII

    Du har også ret i at det var noget skidt med hans skade.! Men jeg set de fleste af Fck2´s kampe også træningskampe og jeg synes faktisk at han er ret stabil og synes faktisk at han er stærkt på vej fremad....Men det er måske bare mig..Men jeg ser noget vildskab og potentiale i den knægt.

    Jeg er faktisk lidt skuffet i de kampe jeg har set, over de 1.holds spillere 2.holdet har fået ned udover dan T, Nikolaj Hansen og Bertolt inden han blev lejet ud.! De andre har ikk været overbevisende.!!

  12. #9
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    1,694

    Re: Skovlunde - KB

    Du har også ret i at det var noget skidt med hans skade.! Men jeg
    ›set de fleste af Fck2´s kampe også træningskampe og jeg synes
    ›faktisk at han er ret stabil og synes faktisk at han er stærkt på
    ›vej fremad....Men det er måske bare mig..Men jeg ser noget
    ›vildskab og potentiale i den knægt.
    Det synes trænerteamet så ikke, eftersom han jo er rykket fra førsteholdstruppen ned i andetholdstruppen. Hvis han har ambitioner om mere er han væk fra KB i løbet af ½-1 sæson.
    Mvh.
    Morten


    Álvaro er verdens flinkeste mand
    bekræftet af Lønstrup d. 27/1-2004
    Spejder fra Mars's Avatar

  13. Den følgende bruger er enig i dette:

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Skovlunde - KB/FCK2
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 24.04.09, 09:35
  2. FCKII/KB - Skovlunde IF
    By Sebastian in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 10.08.08, 12:47
  3. KB/FCK2 - Skovlunde
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 1
    Sidste Meddelelse: 27.04.08, 13:01
  4. Skovlunde-KB/FCK2
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 12.11.07, 20:44
  5. KB/FCK2-Skovlunde
    By Spejder fra Mars in forum De korte linier
    Svar: 9
    Sidste Meddelelse: 07.05.07, 23:23

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •