Side 1 af 3 123 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 477

Emner: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Restaurant Bryghuset Arena

    ›Efter at have opdaget lidt whine i skakten, må man jo hellere
    ›give lidt credit. I gør - stadig - et fremragende stykke arbejde,
    ›og jeg læser med med stor fornøjelse. I skal endelig ikke tro, at
    ›vi ikke følger med :) Fede anmeldelser fra solskinsøen..

    Jeg whinede bestemt ikke i Skakten. Det du så var en del af en samtale hvor jeg undrede mig over de sidste 4 anmeldelsers modtagelse der efter min mening var mindre entusiastisk end normalt.

    Jeg var såmænd bare ude efter årsagen, for hvis det var noget jeg havde gjort anderledes end normalt så ville jeg forsøge at finde tilbage til den gamle recept.

    Det var bestemt ikke for at lokke rosende indlæg som dit frem. Det var en legitim undren og et ønske om at forbedre konceptet, hvis der var noget som folk ikke syntes om.

    Men mange tak for roserne, det er dejligt at i sætter pris på vores arbejde :)
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Anmeldelse: Restaurant Bryghuset Arena

    Er "ligegyldige" kommentare ikke blevet frabedt i tråden fordi det roder den til og ikke har nogen langtidsrelevans? Har selv nydt de seneste ganske kraftigt.
    Sidst redigeret af SuperSharpShooter : 20.10.11 kl. 16:20

  3. De følgende 4 brugere er enige:

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Apr 2007
    Indlæg
    371

    Re: Anmeldelse: Restaurant Bryghuset Arena

    ›Jeg whinede bestemt ikke i Skakten. Det du så var en del af en
    ›samtale hvor jeg undrede mig over de sidste 4 anmeldelsers
    ›modtagelse der efter min mening var mindre entusiastisk end
    ›normalt.

    Kære Sok.
    Jeg er udmærket godt klar over, at du ikke whinede. Jeg ville blot fortsætte den fremragende, ironiske og glade tone i denne tråd. Det var nu udelukkende ment som spas. Jeg tænkte egentlig bare, at det ville være en god anledning til, at få givet et kompliment, når du nu selv bemærkede, at folks entusiasme var dalende. Jeg ville give jer en Thumbs Up!

  5. De følgende 3 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Restaurant Bryghuset Arena

    Så er programmet for foråret så småt ved at være på plads. Vi lægger ud med at anmelde Horsens Stadion d. 4/3
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Casa Arena Horsens

    Efter vinterens lange dvale var Stadioncrewet taget til Horsens i går d. 4.3.





    Gæsteanmeldere: ZuperFarDK, Valbymaleren, Magic(Aab)


    Kampen stod mellem AC Horsens og HB Køge.


    Dette var mit første fodboldbesøg på det nybyggede Casa Arena Horsens. Jeg har dog været der til en Bon Jovikoncert i sommers.

    Vi mødtes som sædvanligt under uret.




    Før Kampen

    Vi satte os til rette i lyntoget 11.50 og indtog vores morgenmad



    De 2½ time til Horsens gik ganske hurtigt og humøret var højt



    På Horsens station blev vi mødt af ZuperFar fra Esbjerg, og da lokalguiden havde brændt os af måtte ZuperFar træde til.



    Vi gik en tur ned gennem Downtown Horsens og så på seværdighederne.



    Her studerer vi varerne hos Bongland. Gutten til højre dukkede op og sagde: "ja sådan en butik har i ikke i Køge"


    efter 5 minutters gåtur væltede det pludseligt ud med overrislede kvinder fra et kælderlokale, så der måtte vi ned.



    her blev vi henvist til "stuen" som barmutter kaldte et lille hyggeligt hjørne med tremmer for døren og en stor samling whiskyflasker i glasmontre




    Glasmontrene var aflåste (checket af gammel vane), men vi købte en Kilkenny, en stor Carlsberg, 2 Gyldne Damer og en dobbelt Jack D. med cola for 275 kr. Det var for dyrt så vi hastede videre.

    Malerens trænede øje spottede en herlig pub i en baggård.



    et sekund efter billedet var blevet taget, stod ejeren af handimobilen og skældte os ud. "Den må i fandme ikke røre". Vi beklagede mange gange og gik inden for.

    Her blev vi mødt af disse herlige skilte:




    På det nederste skilt står der at hunde ikke må medtages :)

    Vitus Behring Pub viste sig at være et fantastisk sted med livemusik, buffét og en masse lokale fulderikker der afholdte julefrokost. Bandet der spillede hedder Old Power. Det er vi mænd der er old og hende der er power, forklarede guitaristen.






    Vi blev henvist til et bord i baglokalet lige ved siden af buffeten, og en fintælling af frikadeller og flæskestegsskiver vil afsløre at den beslutning ikke var den klogeste bartenderen nogensinde havde taget.



    3 Gyldne Damer og 2 Carlsberg kostede her 119 kroner, og stedet var så herligt at vi blev der for længe.

    Tilgængelighed - er det til at komme dertil

    Pludseligt var der et kvarter til kampstart og da stadion ligger 30 minutters gang fra pubben, måtte vi bestille en vogn. 10 minutter efter var den stadig ikke kommet (den ringer når den er her), men bartenderen sagde at vi skulle gå ned på torvet og vente. Et par af de lokale (hvoraf én havde solgt Magic en billet til dagens kamp for et glas rødvin til 25 kr) sagde at vi skulle gå ud af døren, til højre og ned af første smøge. Det gjorde vi og havnede på et lille torv.



    Efter ydeligere 10 minutter (5 min efter kampstart) var der stadig ingen taxa og Sk8erboy blev sendt tilbage til pubben for at spørge om hjælp. Det viste sig at vi stod på det forkerte torv og at taxaen nu var kørt igen.

    Vi googlede nummeret og fik ringet efter en ny vogn og stilt os på det rigtige torv.



    Denne gang kom taxaen lynhurtigt og vi satte os til rette i den store vogn.



    turen tog 5 minutter og kostede 66 kr. Det var billigt.




    Man kan ikke købe billet i indgangen så vi måtte finde et billetskur



    Vores nyindkøbte billetter virkede ikke i scanneren ved indgangen (kun Magics rødvinsbillet virkede), så vi måtte alle limbo'e under tælleapperatet.

    Da vi endelig kom indenfor var der spillet 27 minutter af første halvleg, men hvis man dømmer efter hvad resten af halvlegen bragte, gik vi ikke glip af det store.

    Vi fandt nogle pladser og fik en forbipasserende mand til at tage et billede. "Er i sikre på at i kan være på ét billede?" spurgte han, og i 2 forsøg lykkedes det ham at tage dette dårlige billede:





    Tilskuerpladser - udsyn, komfort osv.

    Vi sad ganske godt på sæderne på den ene langside, omend det altid er et problem for de voksne stadionanmeldere at sidde fem mand på fem sæder.

    Vores langside var ganske godt fyldt op



    På den modsatte langside står Horsens fanklub i den ene ende









    Og udeholdets fans står i den anden ende



    Bag det ene mål er der ståpladser på Flextek Stålreoler tribunen.



    Bag det andet må er der siddepladser



    og hoppeborg for de mindste




    Faciliteter - toiletter, lystvale m.m.

    Dejlige nye toiletter med gulvvarme og masser af plads.




    Ren luksus




    Der er 2 storskærme i hver sit hjørne af stadion




    og




    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult


    Man drikker Ceres Royal i Horsens




    Fem for 180. Man kan mene om Royal hvad man vil, men de røg da indenbords.

    Der var 2 slags pølser at vælge mellem. En almindelig ristet og så AC pølsen som Maleren gav sig i kast med.



    Selv blev jeg lokket af Spelmann-menuen










    Der var et bord med dyppelse:




    Her kunne man vælge mellem ketchup, stærk sennep og remoulade. Alle var stort set tomme i anden halvleg.

    Der var ikke enighed i pølsepanelet, så vi landede på et kompromis. 2½ ud af 5 for AC pølsen, og især var der utilfredshed med det manglende udvalg af dyppelse.

    Sekunder efter jeg havde fortæret min Spelmann menu scorede han, og derfor bør vi indføre en Pape Pate Diouff-menu i Parken.


    Priser - er det dyrt/billigt

    120 kr (eller et glas rødvin) for at komme ind er vist standardpriser. 5 Royal for 180 er ikke præcist billigt, men Spelmann-menuen til 55 kr var alle pengene værd.


    Tilskuere - opførsel, stemning osv.

    På trods af at vi sad lige overfor hjemmeholdets fans var det meget lidt man hørte dem, og ingen sange kunne genkendes. De havde en tromme med som der engang i mellem var i brug.



    Udeholdets 5 fans hørte vi intet til.

    Pauseunderholdningen

    I pausen kom der cheerleaders på banen



    og Horsens' to maskotter kom ud og hilste på børnene



    og




    Kampen

    Martin Retov bragte Horsens foran 1-0 og det var en sand fornøjelse at skrige med på hans navn tre gange, stillingen for ude og hjemmeholdet og til sidst men ikke mindst TAK, SELVTAK og VELBEKOMMEN.

    Martin Spelmann scorede til 2-0 da han på skammeligste vis stjal Johan Absalonsens mål ved at prikke til den på vej ind over stregen. Minuttet senere scorede Køges Nicolaj Madsen til 2-1 og så kan det ellers være at der blev bidt negle de resterende 5 minutter af kampen, men den holdt hjem.

    Læs mere om kampen her

    Kändisar

    Vi stødte desværre ikke på nogle kendte folk men i skal ikke snydes for et par billeder af nogle spillere:




    Retov



    Spelmann



    og Absalonsen

    Programmet


    Man kunne desværre ikke købe et program. Det er fandme sløjt Horsens.


    Efter kampen

    Efter kampen gik vi tilbage til Vitus Behrings Pub



    Da vi ankom fik Magics rødvinsveninde smidt en flok gæster væk fra bordet under tv-skærmen så vi kunne se Aab-FCK. Det var vældigt gæstfrit.



    Da dette var Valbymalerens tiende anmeldelse skulle han naturligvis have overrakt en pin




    Det var endnu engang pisse hyggeligt på pubben, og her kunne vi havde blevet til den lyse morgen








    Men vi skulle med toget hjem, og desuden var vi blevet uvenner med Magic(Aab) over kampen i fjernsynet.

    Vi blev dog gode venner igen da vi kom forbi en reklame for Giro d'Italia der jo har start i Horsens.




    Tilbage var kun togturen hjem



    Efter vi havde sagt farvel til ZuperFar i Fredericia gik fulderik 1 og 2 igang med en politisk diskussion der varede helt til Hovedbanen



    Til stor glæde for fulderik 3



    og fulderik 4



    En herlig men kold dag i Horsens på et rigtigt flot stadion og en fantastisk pub.
    Sidst redigeret af Sokken : 23.10.12 kl. 12:58
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Casa Arena Horsens

    Næste tur bliver den 31.3 til Rishøj ved Køge hvor den lokale klub tager mod Vanløse. Der er mødetid kl 11.30 under uret og alle er som sædvanligt velkomne.

    Allerede dagen efter (1.4) er der endnu en tur. Denne gang til Svebølle ved Kalundborg. Hvis man tager med på denne tur går man dog glip af Lyngby-FCK så det er kun for de pureste plastique-fans. Mødetid 10.15 under uret.
    Sidst redigeret af Sokken : 18.03.12 kl. 09:32
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  9. #7
    cl-cph Slettet

    Re: Anmeldelse: Casa Arena Horsens

    Lørdag d. 31.3 lyder meget fristende. Måske skulle man få sin debut. :-)

  10. De følgende 2 brugere er enige:

  11. #8
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    750

    Re: Anmeldelse: Casa Arena Horsens

    Drengene - I skal til at spise noget mere, eller motionere mindre!!

    Fantastisk anmeldelse, og jeg vill evirkelig ønske jeg havde været med....
    Fremtiden kommer af sig selv, det gør fremskridtet ikke!!

  12. De følgende 2 brugere er enige:

  13. #9
    Tilmeldingsdato
    Dec 2007
    Indlæg
    116

    Re: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

    Ja vi kan ikke have at I skrumper ind til det rene ingenting

    Igen en fantastisk anmeldelse, altid en fornøjelse at følge jeres gøren og laden

    Keep up the good work
    "I've got to go, Rock. It's all right. I'm not afraid. Some time, Rock, when the team is up against it, when things are wrong and the breaks are beating the boys, ask them to go in there with all they've got and win just one for the Gipper.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Malmö IP

    Stadionturen har efterhånden set fodbold på en del niveauer, men i går (torsdag d. 15/3) var tiden kommet for vores første anmeldelse på aller højeste niveau. Den ypperste turnering som klubfodbolden kan byde på. Mestrernes møde. Champions League. Til og med en kvartfinale.



    Gæsteanmeldere: Lange Kim, Mgt09, Valbymaleren, Magic(Aab)

    Kampen stod mellem de svenske mestre fra LDB Malmö og de tyske mestre fra FFC Frankfurt




    Dette var mit første besøg på Malmö IP.


    Før Kampen
    Efter at have mødtes det sædvanlige sted, med den sædvanlige start på turen




    tog vi toget til Sverige



    og efter 30 minutter steg vi af på en af Malmös nye stationer, Triangeln, hvor Lange Kim stødte til selskabet.




    Tilgængelighed - er det til at komme dertil

    Fra Triangeln er der kun 3 minutters gang til Malmö IP og man kan faktisk se stadion fra stationen



    I indgangen (og på stadion generelt) kan man ikke betale med kort, men heldigvis havde Mgt og Lange Kim svenske penge til os alle.

    Tilskuerpladser - udsyn, komfort osv.

    Malmö IP er ret gammelt men har for ikke så lang tid siden gennemgået en renovering, og kan tilbyde fire overdækkede tribuner.

    Langsiden som vi sad det meste af kampen på var fyldt godt op:



    Den modsatte langside bestod faktisk af to tribuner:

    og



    Der kom flere tilskuere end billederne viser, på disse tribuner.

    Bag det ene mål var der stort set tomt


    Bag det andet mål sad der ikke folk, da tribunen ikke var åben for folk. Selv ikke Valbymalerens betydelige charme kunne få vagten til at lade os stå på den tribune.



    På vores tribune var der træbænke som vi sad på, men længere oppe på tribunen var der formstøbte plastiksæder.



    På den anden langside hvor vi gik over efter pausen, var der også træsæder på den ene del af tribunen, mens der på den anden tribune var ståpladser. Fra vores siddepladser var udsynet dog ikke så godt, så vi gik tilbage igen




    Faciliteter - toiletter, lystvale m.m.


    Der er 2 små lystavler i hver ende af stadion



    Den anden lystavle kunne jeg ikke komme til at tage et billede af.

    Ikke alene var det første gang Stadionturen så Champions League og kvindefodbold. Det var også første gang vi anmelder et stadion med kunstgræs.



    Der er gode toiletforhold og ingen kø til dem, på Malmö IP.



    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult


    Grunden til at der ikke er kø til toiletterne viste sig at være at man ikke sælger øl på stadion. Vi har ingen øl men i kan få kaffe. Kaffe? Vi kommer 6 gutter fra Danmark. Vi skal fandme ikke have kaffe. Til gengæld har man flere hyldemeter med shampoo i kiosken.



    Det var godt nok en streg i regningen at man ikke kunne få øl, men Malerens trænede næse førte et par af os ind i VIP-Loungen hvor der sad to teenage piger. Jeg spurgte om vi måtte købe et par øl, men da de sagde at vi kunne få dem, fløj der en dør op og ud kom en chef løbende og forlangede at se vores VIP-billetter. Dem havde vi ingen af men vi fik charmeret damen til at give os 2 øl, og til at tage et billede af os mens vi drak dem.



    Mens de andre sad og frøs, nød vi vores 7,3% Åbro og gik på opdagelse i VIP-Loungen, hvor vi fandt det ulåste pokalskab


    dopingkontrolrummet



    og damernes omklædningsrum (låst)



    Desværre gik vi glip af kampens enlige mål, men vi hyggede os gevaldigt.

    Efter pausen var vi nede for at smage på pølserne og stor var glæden over udvalget. 2 forskellige slags pølser og en burger. Det er fine forhold.



    Magic og jeg købte os en Chorizo hver.



    Pølsen var fremragende, men dyppelsen var intet at skrive hjem om.



    Spanden øverst i billedet er fyldt med sovs til Dallasburgeren som resten af selskabet købte.

    Pølsen får 3,5 pga det iskolde brød og den manglende tilbehør, mens burgeren får 2,5 kun fordi sovsen trak den op.




    Priser - er det dyrt/billigt


    Det koster 100 sek (32 danske hø hø) at komme ind. Det er billigt for en Champions League kvartfinale uanset kønnet der spiller.



    Chorizoen var pengene værd men burgeren var ikke. Den lille pølse var der ingen af os der smagte.

    Tilskuere - opførsel, stemning osv.

    LDB Malmö havde ikke en decideret fangruppe, men der kom i kampens løb mange tilråb fra publikum og folk var flinke til at klappe. Der var også en del børn i spilletrøjer.



    Når man er til kvindefodbold er der en del vittige tilråb, og de fleste kom sjovt nok fra Stadionturens medlemmer:

    "Der er ikke meget der hopper på banen, udover bolden" - Valbymaleren
    "Uha en tackling, hun skal passe på at hun ikke får det røde" - Sk8erboy
    "Ved målet fandt Malmö et hul i forsvaret" - Magic
    "Malmö kunne godt bruge en mellem stængerne" - Magic
    "Kun 1-0. Vi fik ikke set nogle gode kasser" - Magic
    osv osv.

    Kampen

    Kampen blev vist live på Eurosport



    og Malmö var på forhånd ikke blevet spået mange chancer mod storfavoritterne og de 3-dobbelte Champions Leaguevindere fra Frankfurt.

    Men LDB Malmö fik scoret til 1-0 ved nummer 18, den islandske landsholdsspiller Sara Björk Gunnarsdottir, og red i anden halvleg et veritabelt stormløb af, især takket være den gode målmand Thora Helgasdottir, ligeledes islandsk landsholdsspiller. Læs mere om kampen på svensk her og på engelsk her.


    Kändisar

    Den danske landsholdsspiller Katrine Veje spiller for LDB Malmö og hende fik vi taget et billede af efter kampen.



    Hun blev pænt overrasket over at se 6 granvoksne mænd i autografkøen blandt 6-7 årige piger men skrev pænt under på Malerens papir



    Programmet


    Der var desværre heller ikke noget program, men maleren "fandt" et officielt skema nede i VIP-Loungen som vi tog med.





    Efter kampen

    Nu var vi blevet godt tørstige og styrede mod det nærmeste vandingshul hvor vi kunne se begge Manchesterhold ryge ud af Europæisk fodbold på røv og albuer.




    Det var en sjov tur og niveauet var slet ikke så dårligt som vi på forhånd havde troet. Pigerne spillede helt ok, og ingen fra Stadioncrewet kan ihvertfald spille sig på holdet.
    Sidst redigeret af Sokken : 18.03.12 kl. 09:04
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  16. #11
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Skærtorsdag inden derbyet i Parken besøgte vi Birkerød stadion for at se de lokale helte tage imod Avarta.



    Gæsteanmeldere: Mgt09, Topscorer, Puma, Tasjlinkow, Sandie, Dan, Hz.

    Dette var mit andet besøg på Birkerød stadion. Første besøg var til denne kamp for snart 18 år siden.

    Før Kampen

    Vi mødtes som sædvanligt under uret og tog med S-toget mod Hillerød

    efter cirka en halv times køretur havnede vi ude på bøhlandet



    og styrede straks mod Proppen som vi havde fået anbefalet af en pige i s-toget.

    Desværre viste Proppen sig at holde påskelukket og så stod vi der i Birkerød uden en plan.


    En strategibajer var påkrævet inden vi gik videre


    Vi gik på må og få rundt på gågaden i Birkerød inden et par (andre) bumser på en (anden) bænk, uden at være blevet spurgt sagde: I skal ned til krydset og til venstre.

    Ned i krydset og til venstre lå der ganske rigtigt en bodega og stor var glæden da den viste sig at have åbent.

    Bodegaen hedder Hos René og er en dejlig brun beværtning med et hyggeligt klientel



    Her var priserne bestemt til at overkomme. 171 kr for 9 øl. 180 for 9 Fernet og 228 for 8 øl og en dobbelt Jack D med cola.

    Her mødte vi en af værterne fra Top Gear der viste sig at være skolelærer i Birkerød

    James May var også glad for "Hos René" for som han sagde: "På skolen må man ikke drikke bajere efter kl 15"

    Tilgængelighed - er det til at komme dertil

    Fra bodegaen tager det cirka 10 minutter at gå til stadion, og cirka 15 minutter fra stationen.


    Det kunne vi lige holde til.

    Tilskuerpladser - udsyn, komfort osv.
    Vi fik lov til at tage vores dåsebajere med ind af de flinke damer i indgangen, hvis vi lovede ikke at kaste med dem. Det lovede vi.



    Der er en enkelt lille tribune (nok den mindste vi har set) på den ene langside og der satte vi os op i første halvleg.



    her sad vi lige foran stadionspeakeren:


    Desværre ramte forårssolen os ikke, så i anden halvleg flyttede vi over på den anden langside hvor Birkerøds fans også står. Her blæste der til gengæld en halv pelikan så det var endnu mere koldt at stå her.

    Bag det ene mål er der intet, men man står rimeligt tæt på banen og kan se at nettet i målene er i de lokale farver


    Bag det andet mål var der en lille jordhøj:


    Der findes flere muligheder for uærlige folk at snige sig gratis ind på stadion:





    Men selvom det er billigt at komme ind og det er let at komme gratis ind, var der alligevel nogle der foretrak at sidde i deres bil og se kampen:




    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.
    Der er en enkelt tystavle på Birkerød stadion:


    toiletter skal man helt ud af stadion for at finde:

    De var til gengæld pæne og rene. Og ellers er der rig mulighed for at besørge i hækken rundt om stadion.


    Der er en løbebane på stadion, men heldigvis har man valgt at lægge den bag den ene langside og den er således ikke i vejen for udsynet når topatleterne skal bruge den:





    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult

    Man kan ikke betale med dankort på Birkerød stadion, men heldigvis havde nogle af stadionanmelderne kontanter med. 20 kr for en øl (mærket har jeg glemt men det smagte fint) og Tasj fik forhandlet sig ned på 102 kroner for 6 øl.

    Pølsen de reklamerede for på stadion var Langelændere og så helt fantastisk ud:





    For første gang i mands minde herskede der en uløselig tvist angående pølsens karakter blandt pølsepanelet.

    Dyppelsen der var der var fin nok, men der var ikke det store udvalg:



    Brødet var fuldkornsbrød og desværre koldt men pølsen smagte efter min ringe mening helt fantastisk:


    Da vi ikke nåede til enighed er her de enkelte medlemmers karakterer:

    Hz: 5
    Topscorer: 4,5
    Sk8erboy: 4,5
    Sokken: 4,0
    Mgt: 4,0
    Dan: 3,5
    Puma: 3,5
    Tasj: 3,0
    Sandie: 3,0

    Det giver et snit lige under 4 og vi kan give denne herlige pølse 4 med pil ned i en split decision.

    Priser - er det dyrt/billigt

    50 kr for voksne og Dan kom ind som pensionist for 20 kr. Gratis for folk under 18. Det er billigt.

    Pølsen kostede 30 kr og var alle pengene værd og øllet kostede 20 kroner. Alt i alt billigt

    Tilskuere - opførsel, stemning osv.
    Avarta havde en masse fans med og gennemsnitsalderen lå vel på 75.


    Nogle af dem havde egne ølholdere med:


    mens andre sad ved nogle caféborde i solen:


    Disse hyggelige mennesker hørte man intet til under kampen.

    Birkerød havde også fans med, og de stod som sagt på den anden langside.




    Dem hørte vi heller ikke noget til på trods af at vi stod sammen med dem i en hel halvleg. Vi fik dog en god snak om deres hunde med nogle af dem:


    Kampen


    Kampen var en sløj affære der endte 2-0 til Avarta med to mål i slutningen af kampen. Læs mere om den her.

    Kändisar
    Der var godt med kendte folk på banen for de 2 hold. På Birkerøds hold spottede vi den gamle FCK'er Kofi Dakinah:


    På Avartas hold var der 2 tidligere FCK'ere. Saban Özdogan:


    og Danni Jensen:



    Vores plan om at få et billede med disse 3 gamle helte gik desværre i vasken da vi fik travlt med at komme hjem og se FCK-Brøndby.

    Hz kunne rable flere navne af sig efter et kig i programmet, men jeg fik ikke noteret det ned og desværre har jeg drukket dem ud af hukommelsen.


    På denne tur var der hele 4 mand i stadioncrewet der skulle have deres veteran-pins. Tillykke med det:



    Programmet

    Et herligt program i sort/hvidt var gratis når man havde betalt for at komme ind, og her var der alt hvad hjertet kunne begære af information. Billeder af Birkerøds spillere, kampprogram, stilling, Avartas trup, et forord af en eller anden (der stod ikke hvem), stillingen i 2. Div Øst og en oversigt over spillede kampe komplet med tilskuertal, målscorere, ud og indskiftninger osv osv. Et klasseeksempel på et godt men billigt program, og her kunne stort set resten af holdene i de lavere divisioner virkeligt lære noget.




    Efter kampen

    Turen hjem skulle bare overstås da vi skulle nå s-toget. Vi nåede dog heldigvis i 7-Eleven inden toget kørte så stemningen var sikret.

    Sidst redigeret af Sokken : 26.05.12 kl. 03:51
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar


  17. #12
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    2,456

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Godeftermiddag,

    Til alle læsere af denne fabelagtige tråd vil jeg informere om, at dens skaber, the founding father of Stadionturen himself, Stampe, plus hans faste protegé, sk8terboy, kommer på besøg hos os i Løvetimen i morgen, fredag den 27. april.

    I løbet af de 60 minutter vil vi snakke om løst og fast omkring dette herlige initiativ, og når vi får brug for at hvile stemmerne undervejs vil hr. Strümpfe diske op med musik (læs: hævi mædl + subgenrer) fra et udvalg af de kunstnere, der lægger vejen forbi dette års udgave af Copenhell. Hvis vi føler for det (og har tid) vil vi også servere en halvskrabet optakt til søndagens kamp mod AaB - husk at købe billet btw.

    Tune ind, det bliver episk!

    På fredagsholdets vegne,

    Anders Kampmann
    Tom, Tom, Tom, Tom, Tom, Tom Høgli!

    "I have a degree from Harvard, whenever I´m wrong, the world makes a little less sense."
    duckman's Avatar

  18. De følgende 19 brugere er enige:

  19. #13
    Tilmeldingsdato
    Mar 2004
    Indlæg
    1,873

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af StrüMpfe Se meddelelser
    her sad vi lige bag stadionspeakeren:
    Det lyder da dumt
    Tiramisultras - måske med ske?
    Måske bananer, måske fasaner?
    Men det smager bedst med pizzarest! (...og kulørte lamper)
    Jobbeelg's Avatar

  20. De følgende 2 brugere er enige:

  21. #14
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Tak til Løvetimen for et hyggeligt program i fredags.

    Hvis i missede Sk8erboy og jeg snakke om Stadionturen kan i høre udsendelsen her, ved at trykke på linket til fredag. Ihvertfald en uges tid endnu.
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  22. #15
    Tilmeldingsdato
    Apr 2005
    Indlæg
    508

    Re: Anmeldelse: Birkerød Stadion

    Citat Oprindeligt indsendt af StrüMpfe Se meddelelser
    Hvis i missede Sk8erboy og jeg snakke om Stadionturen kan i høre udsendelsen her, ved at trykke på linket til fredag. Ihvertfald en uges tid endnu.
    Og til alle, der vil høre det på ipod, telefon, tablet, mac- eller linux-computer uden større krumspring, er det at finde som mp3 her.
    Det vil jeg faktisk fluks gå i gang med :)
    No law of Nature. Just Nature!

  23. De følgende 2 brugere er enige:

Side 1 af 3 123 SidsteSidste

Hybrid View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 2 users browsing this thread. (0 members and 2 guests)

Lignende emner

  1. Vittigheder (eller forsøg derpå)
    By Martin in forum Diverse
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 09:36
  2. VM-stadions
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.12.09, 23:36
  3. Landskampene Danmark-Sverige & Letland-Danmark
    By kalaha in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 17.06.07, 10:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •