Viser resultater 1 til 15 af 477

Emner: Et forsøg på at se samtlige stadions i Danmark

  1. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2004
    Indlæg
    3,341

    Anmeldelse: Gentofte Stadion

    Efter en pludselig indskydelse tog vi idag ud på Gentofte Stadion for at se HIK mod Næstved.


    Gæsteanmeldere: Jacob, Osted, Dr. Tud.





    Jeg har været på Gentofte Stadion en del gange efterhånden.


    Tilgængelighed - er det til komme dertil.

    Det ligger tæt på både motorvejen og s-toget(som man kan se køre forbi stadion) , så det er let tilgængeligt


    Kontrollørerne - venlige/uvenlige.

    Der var overraskende mange kontrollørere til denne kamp, men de var flinke og viste hurtigt at deres tilstede værelse var berettiget da de visiterede en flok Hik casuals og blandt andet konfiskerede en tandbeskytter.


    Her er det dog en harmløs niffer der bliver undersøgt.

    Under kampen havde de travlt med at holde øje med Næstveds Green City Casuals og Hiks ditto, ligesom de måtte fjerne flere romerlys under kampen



    Ingen af casualsgrupperne lavede dog ballade på stadion.

    Tilskuerpladserne - udsyn, komfort osv.

    Komfort er det så som så med på dette ældgamle stadion.

    Der er en oldnordisk tribune.

    Og på modsatte langside er der nogle møgbeskidte plastiksæder som ikke nogensinde er blevet rengjort (ser det ud til).

    Bag målene er der jordvolde og det hele ser meget faldefærdigt ud.


    Faciliteter - toiletter, lystavle m.m.

    Der er en elektronisk "vi-de" lystavle bag det ene mål.

    Toiletterne er ok uden at være prangende. Det er i en slags permanent skurvogn med rigeligt med pisserender og et par toiletter, men de trænger også til at blive rengjort

    Øl, vand, pølser osv. - Kan man få stillet sin sult

    Det eneste sted man kan købe øl er i en skurvogn foran tribunen

    Her kunne man købe øl af mærket Braunstein, hvilket fik mine venner helt op at ringe og jeg måtte love at give øllet 4 ud af 5 stjerner.

    Ved siden af den ølvogn lå der en grill hvor man kunne købe nogle store grillpølser der dog viste sig at være en skuffelse. En sej og kedelig pølse med et marginalt ristet brød og alt i alt kan den kun få 2 ud af 5 stjerner. Havde jeg ikke været i Hvidovre i sidste weekend og smagt deres ynk derude havde jeg nok givet den 1 stjerne, men den var trods alt bedre end Hvidovres.

    Bag tribunen kan man komme ind i klubhuset hvor vi købte et par skarpe til halsen.



    Priser - er det dyrt/billigt.

    Øllet koster 40 kr, hvilket jeg synes er for dyrt. En pølse med brød koster 25 kr. Indgangen var kun 60 kr og det er billigt for første division, men dagens fund var snapsen i klubhuset. 2 gange 4 cl for 40 kr. Billigt, billigt, billigt.


    Tifo

    Næstveds fanklub sad fast i en kø på ring 3 og dukkede først op 10 minutter inde i første halvleg, så de store flag de havde medbragt blev ikke brugt.


    Tilskuere - Opførsel, stemning osv.

    Jeg så én lille knægt i hik trøje der stod og viftede med et flag og råbte hik.
    Hiks casuals glimrede med deres totale vokale fravær.

    Både Green City Casuals og Green Heaven (eller hvad de nu hedder) larmede godt og længe med en del forskellige sange. Alt sammen topstyret af en gut med megafon. God stemning af de grønne.


    Programmet

    Der er et fint program for en 10'er med trupperne, stillingen, resterende program og en lille artikel.



    Stik mod alt forventning vandt jeg intet på det magiske nummer.

    Kändisar

    Både Ove Pedersen og Viggo Jensen var på besøg.

    2 gamle fck målmænd var målmændstrænere. Palle Plankeværk for HIK og Brian Flies for Næstved

    Konklusion - Hvad er helhedsindtrykket.

    En frygtelig kedelig 0-0 kamp på et usselt gammelt, pissekoldt stadion. Jeg kan bestemt ikke anbefale folk en tur på Gentofte stadion. Jeg kan godt forstå at der aldrig er særlig mange folk derude.
    Sidst redigeret af Sokken : 13.04.11 kl. 00:28
    Citat:
    The fabulously noisy alcoholic Danish travelling support. London Evening Standard 17/03-11
    Sokken's Avatar

  2. Den følgende bruger er enig i dette:


Threaded View


Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Vittigheder (eller forsøg derpå)
    By Martin in forum Diverse
    Svar: 20
    Sidste Meddelelse: 26.08.11, 09:36
  2. VM-stadions
    By Sokken in forum De korte linier
    Svar: 0
    Sidste Meddelelse: 09.12.09, 23:36
  3. Landskampene Danmark-Sverige & Letland-Danmark
    By kalaha in forum De korte linier
    Svar: 94
    Sidste Meddelelse: 17.06.07, 10:31

Tags for this Thread

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •