Side 1 af 2 12 SidsteSidste
Viser resultater 1 til 15 af 28

Emner: Karaktertråd (FCK - Schalke)

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    653

    Karaktertråd (FCK - Schalke)

    Nogen der kan give lidt karakterer, kunne ikke selv se kampen desværre..

  2. #2
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    Ikke alle spillere, men de fleste:

    JC - Nogenlunde 8

    LJ - Aldrig dårlig 8

    MG - En af plusserne 9

    Bo - Faktisk rigtig fint 9

    AB - Lidt lala 7

    JB - Havde indtaget lidt for meget Julemad, Skuffende 7 med pil ned

    Silber - En af banens bedste, med gode indlæg 10

    MB - Spillede ok, arbejdede godt og fandt godt sammen med Linde 8 med pil op

    Linde - Kunne i teorien kåres til bedste HVER gang 9

    RP - Gode detaljer, god fart, og et rigtigt godt køb 9 med pil op

    PI - Lignede en 19 år gammel kat, virkelig sløv 6

    VFM - Viste at han er altså fra Brasilen, faldt lidt i anden del 9


    Fin indsats trods græsset og den korte opstart, fornuftig debut til Ståle
    København for altid.

  3. #3
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    683

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    ›Ikke alle spillere, men de fleste:

    ›JC - Nogenlunde 8

    ›LJ - Aldrig dårlig 8

    ›MG - En af plusserne 9

    ›Bo - Faktisk rigtig fint 9

    ›AB - Lidt lala 7

    ›JB - Havde indtaget lidt for meget Julemad, Skuffende 7 med pil ned

    ›Silber - En af banens bedste, med gode indlæg 10

    ›MB - Spillede ok, arbejdede godt og fandt godt sammen med Linde 8 med pil op

    ›Linde - Kunne i teorien kåres til bedste HVER gang 9

    ›RP - Gode detaljer, god fart, og et rigtigt godt køb 9 med pil op

    ›PI - Lignede en 19 år gammel kat, virkelig sløv 6 6 hvilken kamp så du. Han spillede minimum til 8

    ›VFM - Viste at han er altså fra Brasilen, faldt lidt i anden del 9


    ›Fin indsats trods græsset og den korte opstart, fornuftig debut til Ståle
    AGF ud af suppen igen, og gerne allerede til sommer


  4. #4
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    922

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    ›PI - Lignede en 19 år gammel kat, virkelig sløv 6

    Ahh.. At give ham 6 er lige lovlig hårdt, synes jeg. Han viste sommetider gode takter. 7-8 ville være mere fair.
    "Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much, much more important than that."
    - Bill Shankly

  5. #5
    Tilmeldingsdato
    Nov 2004
    Indlæg
    125

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    stort set enig med de første karakterer dog synes jeg at silber faldt gevaldigt af på den i de sidste 20 min han var med.

    Razak er mit nye idol :-)
    Damn han er stærk og utrolig hurtig....


    men fantastisk at være i Parken igen.

  6. De følgende 2 brugere er enige:

  7. #6
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    845

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    ›Razak er mit nye idol :-)
    ›Damn han er stærk og utrolig hurtig....

    Ikke noget overraskende i det :-)
    I'm a Zuma wannabee, and I'm God damn proud of it!

  8. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    522

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    Yeah.. Var dejligt at være "hjemme" igen.. =) Og tror vi får stor glæde af Razak. Det han viste virkede i hvert fald lovende. Kunne selv uden at være afhænging af Bergdølmo til at hjælpe. Meget imponeret over ham..

    Nå ja, og god debut for Ståle oz.
    Eneste minus ved kampen var Brandrup. Ham var jeg skuffet over. Han leverede ikke varer. Men talentet er der. Det skal sku nok komme Jeppe.

    Tak for en dejlig aften i PARKEN
    FORZA FC !!
    ["...det er jo FCK, det er ikke en eller anden lille ubetydelig klub..." - Kris Stadsgaard]

    "Martin Retov er ikke nogen ledertype, og det bliver han aldrig. Du kan ikke gøre en Skoda til en Mercedes". Citat: Ole Mørk

  9. #8
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    15

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    jeg finder jeres 10-tal til Silber meget fascinerende. Spillet kørte næsten kun gennem i venstre flanke i første halvleg og han havde ingen gennembrud eller endog, nogle dybdeløb.

    Men man helt klart se Alvaro har cobacabana i julen!!!11

  10. Den følgende bruger er enig i dette:

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Aug 2003
    Indlæg
    1,916

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    Gider ikke give karakterer, men vil da godt sige, at jeg mener ikke Peter ijeh leverer varen. Han taber bolde, spiller modstanderen, mangler noget energi i front i presspillet. Uanset han har været skadet eller ej, tror jeg ikke han bliver meget bedre og her må fc finde en anden til den plads.

    Til gengæld må vi glæde os til martin bergvold kommer hjem, håber han kan gentage det mål igen, som han scorede mod chile, den sad squ godt.

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    15

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    Umiddelbart mener jeg ikke der er grundlag for at afskrive PI. Lad os nu se hvad der skal resten af opstarten kommer til at køre.

    Og de karaktere kan jeg kun sige en ting til.... DÅRLIG DÅRLIG DÅRLIG.....
    Vi er fra FC, FC fra PARKEN

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Feb 2005
    Indlæg
    517

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    ›Ikke alle spillere, men de fleste:

    ›JC - Nogenlunde 8

    ›LJ - Aldrig dårlig 8

    ›MG - En af plusserne 9

    ›Bo - Faktisk rigtig fint 9

    ›AB - Lidt lala 7

    ›JB - Havde indtaget lidt for meget Julemad, Skuffende 7 med pil ned

    ›Silber - En af banens bedste, med gode indlæg 10

    ›MB - Spillede ok, arbejdede godt og fandt godt sammen med Linde 8 med pil op

    ›Linde - Kunne i teorien kåres til bedste HVER gang 9

    ›RP - Gode detaljer, god fart, og et rigtigt godt køb 9 med pil op

    ›PI - Lignede en 19 år gammel kat, virkelig sløv 6

    ›VFM - Viste at han er altså fra Brasilen, faldt lidt i anden del 9


    ›Fin indsats trods græsset og den korte opstart, fornuftig debut til Ståle


    Linderoth spillede igen en kanon kamp.. Han virkede tændt, og hans tacklinger var meget præcise ..
    Sidst redigeret af Brattbakk : 23.01.06 kl. 14:15
    København!
    Brattbakk's Avatar

  14. #12
    Tilmeldingsdato
    Dec 2005
    Indlæg
    231

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    Efter min mening var Razak i sin eneste halvleg til et soleklart 10-tal!
    -
    Ailton, Hvad sagde jeg!!

    Guldfuglen!

    [CENTER]JC
    ZP - MZ - MA - OW
    LS - WK - AH - JG
    AA - CS

  15. De følgende 4 brugere er enige:

  16. #13
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    625

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    ›Ikke alle spillere, men de fleste:

    ›JC - Nogenlunde 8

    ›LJ - Aldrig dårlig 8

    ›MG - En af plusserne 9

    ›Bo - Faktisk rigtig fint 9

    ›AB - Lidt lala 7

    ›JB - Havde indtaget lidt for meget Julemad, Skuffende 7 med pil ned

    ›Silber - En af banens bedste, med gode indlæg 10

    ›MB - Spillede ok, arbejdede godt og fandt godt sammen med Linde 8 med pil op

    ›Linde - Kunne i teorien kåres til bedste HVER gang 9

    ›RP - Gode detaljer, god fart, og et rigtigt godt køb 9 med pil op

    ›PI - Lignede en 19 år gammel kat, virkelig sløv 6

    ›VFM - Viste at han er altså fra Brasilen, faldt lidt i anden del 9


    ›Fin indsats trods græsset og den korte opstart, fornuftig debut til Ståle


    Der er umiddelbart tre karakterer, som jeg fatter hat af:

    Hvad gør Bergdølmo forkert, siden han ender på et 7-tal? Han spiller en god, stabil kamp med de midler han nu engang har til rådighed. Efterhånden burde vi have vænnet os til, at han ikke laver gennembrud eller overlap - og slet ikke med en helt ny makker på midten - men han holder da sine modstandere fint i snor og sætter stort set ikke en fod forkert i kampen. 8 til ham.

    Hvorfor i alverden skal Silber have et 10-tal? Der var optræk til det "gamle" sammenspil med Lars, men det blev ved optrækket og han udrettede ikke miraktler på egen hånd. Der var løfter om mere, men indsatsen i sig selv var ikke prangende. Jeg kan ikke give ham mere end 9 og det er endda højt.

    Det helt store spørgsmål er dog, hvorfor i alverden Ijeh skal have den svada med på vejen? Manden er lige kommet tilbage fra en længere skadespause, han er tændt fra første fløjt, han løber, kæmper og arbejder for sagen. Han kommer frem til et par fornuftige forsøg og samarbejdet med midtbanen og Alvaro fungerer fint. Han er ikke rigtig skarp foran mål, eller i kamptræning, men han er altså ikke så meget ringere end Alvaro. Han ryger ud i pausen; sikkert fordi han kun havde luft til en halvleg, men han leverede, efter min mening, en rigtig god indsats. Han kan ikke få lavere end 8 i min optik.

    Ærligt talt forstår jeg overhovedet ikke særlig meget af den kritik af Ijeh, som visse brugere forholdsvis hurtigt forfaldt til. Uden særlig meget spilletid gik han fra helt til skurk, endda uden nogensinde at blive spillet rigtigt ind på holdet, men dog med et par vigtige scoringer. Når jeg kigger på ham ser jeg en spiller, der har en fornuftig teknik, en god spilforståelse, tager de løb, der kan splitte et forsvar og forstår at stå rigtigt i feltet, men som i den grad mangler at blive spillet sammen med midtbanen og de øvrige angribere. Men hans boldomgang, afslutninger og løb indeholder løfter om en kommende superbomber. Når man ser på, hvor lang snor vores buttede brasilianer har fået i de perioder, hvor han bare lunter rundt og er langsom og tung, giver det ingen mening at udsætte Ijeh for den kritik han må stå model til. Er det bare et udtryk for, at visse brugere ikke forstår nødvendigheden af at spille angribere ind på holdet, eller vil nogen løfte sløret for, hvor Ijeh har fejlet i en grad, der berettiger kritikken?
    Tillad mig at hjælpe din fantasi, C.V.! Direkte deltagelse i CL-gruppespil havde været bedre... Hvem var det nu, der ødelagde den mulighed?
    _EG_'s Avatar

  17. De følgende 4 brugere er enige:

  18. #14
    Tilmeldingsdato
    May 2005
    Indlæg
    3,257

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    Jesper: 9^
    - Stod altid det rigtige sted. Lavede kun én "fejl", hvor han halvbokser bolden væk efter et hjørne i første halvleg. Ellers godt afventende og lokkende (ikke på den måde).

    Lars J: 8^
    - For en gangs skyld ikke supermand. Måske også pga Kobiashvili, men han blev fanget et par gange med dybe afleveringer. Mangler lidt offensivt, specielt i første.

    Gravgaard: 9^
    - Solid, meget klogt spillende, og viste også god omgang med bolden. Pillede ofte både Kuranyi og Asamoah.

    Bo: 10v
    - Det samme som Gravgaard. Var udover det også god til at komme lidt længere op ad banen og bremse spillet. Dog lukkede de andre 3 + Linde rigtigt godt af, hvis han var (på skovtur).

    André: 8v
    - Lidt det samme som Lars: blev slået et par gange på offensivt fløjspil. Ellers rigtig godt evner til at holde på bolden, finte sin direkte modspiller uden at tabe bolden, og udemærkede afleveringer, både frem og tilbage. Desværre stadigvæk lidt manglende hurtighed til at løbe Asamoah op.

    Silberbauer: 9^
    - Godt med i spillet, god offensivt, dog uden de store chancer eller oplæg. Rigtig god i kombinationsspillet med meget præcise afleveringer.

    Linderoth: 10
    - Utrolig svær et komme udenom for Schalkespillerne, præcise indgreb. Viste gode lederevner med div. reprimander, men han skulle ha skudt selv...

    Bertolt: 9
    - Overraskende god. Viste stor rolighed på en meget stressende position og tog de rigtige beslutninger. Dækkede godt af. Måske for defensiv til at spille sammen med Linderoth i midten, men trods alt et par glimrende fremadrettede afleveringer. Virkede meget sikker, dog uden de store indgreb.

    Pimpong: 10^
    - Utrolig boldsikker, utrolig hurtig. Tog gode beslutninger mht. hvornår han skulle spille bolden tilbage eller udfordre. Kom godt op ad flanken mange gange. Udemærkede indlæg for det meste.

    Santos: 10v
    - Virkede utroligt oplagt. Som sædvanligt meget stærk, og voldte Schalkeforsvaret store problemer. Viste gode ting teknisk, manglede lidt hurtighed for at være den komplette spiller.

    Ijeh: 8^
    - Også ret god teknisk, men manglede lige som Santos lidt hurtighed. Det så ud som om han "plejer" at kunne løbe hurtigere jf de udfordringer han tog, så det virkede som om han blev lidt frustreret. Ikke usynlig, men god i kombinationsspillet med midtbanen. Desværre var der ikke særlig meget med Santos.

    ______________________________ ______________________________

    Brandrup: 8v
    - Meget nervøs. Han spillede rigtig godt i nogle situationer, rigtig dårligt i andre. I de dårlige indgreb virkede det som om at han regnede tempoet for unaturligt højt og spillede spillet så hurtigt han kunne. Det endte så ofte med at medspilleren ikke havde fået løbet langt nok. Ro på Brandrup... Blev også muscled ud af Asamoah en gang, på en måde han nok ikke har prøvet i 2. div. Men så har han lært det. Mht. de gode indgreb så viser han god speed kontra hans bredde, og bruger selvsamme til at skærme godt af hvis han først har en forsvarsspiller i ryggen. Tager udemærkede beslutninger med de fremadrettede afleveringer.
    Skiftet fra højre til midt gjorde ham umiddelbart godt, men kunne blive en rigtig rigtig god spiller på kanten hvis han viste lidt mere overblik og rutine. Højrekante vel at mærke. Så tit ud som om han ikke befandt sig godt i venstre side.

    Thomassen: 9
    - man kunne sjældent se at han havde spillet så lidt som han jo har. Viste stor hovedstødsstyrke og gode ting mand-mod-mand. Ikke rigtig noget at klandre for.

    Bernburg: 9v
    - viste stor målrettedhed og til tider også rigtig god speed. Godt skud. virker ikke helt "spillet ind" i kombinationerne, men spillede godt med hovedet mod målet.
    Umiddelbart en der til fulde kan løfte opgaven som 4. angriber.

    Kvist: 8^
    - rigtig god all-round. Ikke rigtig så meget at sige. Virkede stabil på alle punkter. Uden de store indblandinger.

    Rooba: 8
    - Viste god speed og var udfordrende. Flere fejlafleveringer end Bergdølmo, men også gode ting. Virkede måske lidt "over-opsat" på samme måde som Brandrup. Defensivt ikke helt fysisk nok på Asamoah, som jo også er et brød, men klarede det godt med tacklingerne.

    Svendsen: (Uden for bedømmelse)
    - Spillede så relativt kort tid at han tit blev spillet helt forbi. Rørte ikke bolden særligt meget.

    ______________________________ ______________________________

    Claus Bo Larsen: 10 - Man kunne godt se at han havde dømt FC mere end Schalke, men gode beslutninger ved fordelregel og lader sig ikke finte af "teater". Tar kortet frem på de rigtige tidspunkter. Rigtig god dommerpræstation. Dog en kæmpe off-side brøler. Jeg mener ikke Ijeh går efter bolden, men det kan selvfølgelig diskuteres.

    ______________________________ ______________________________

    Generelt en god kamp, dog måtte enten Alvaro eller Bernburg godt ha scoret. Schalke kommer ikke til det store, og det er fortjent at de ikke får scoret.
    Vi virkede meget oplagte, og hvis det er det Ståle kan levere hver weekend, så ser det RIGTIG lyst ud. Fed hat i øvrigt.

    Til dem der mener at vi spillede med for mange høje bolde (Jane & co) og at Ståle er Drillo, osv. så vil jeg lige pointere at systemet ikke er blevet ændret endnu. Det tar man først rigtig fat på efter landsholdsturene.
    Det i mente, så synes jeg vores omstillingsfase var rigtig god, specielt i første. Det tror jeg de har arbejdet lidt med her i de seneste uger. Det var også positivt.

    Det eneste negative der var at sige synes jeg var den manglende skarphed på modstanderens mål. Enten var skuddene håbløst bløde og i målmandens side, eller også var de uden for målet. Det er lige præcis dér vi adskiller os væsentligt fra de "europæiske" hold. Vi får så relativt mange chancer i suppen at vi lærer os selv at være sløsede og skulle bruge mange chancer for at score.

    Godt niveau kampen igennem, selvom vi spillede med reserver. Schalke dog lidt underpræsterende offensivt. Men det har vist været deres problem her under den nye træner, jf. Ebbe Sand, så det er altså ikke noget nyt. Men det er så åbenbart deres niveau pt, så ikke noget jeg synes at vi var heldige med at opleve.

    Et mål kunne ha åbnet kampen gevaldigt, men det overordnede billede af kampen var til mere end "FCK tabte ikke til Schalke". Vi var tættere på sejren end de var synes jeg.
    This message expresses the views of the author, and are not necessarily the views of this Forum or any entity associated with this Forum. Also, it might be completely wrong.
    Pillefaxe's Avatar

  19. Den følgende bruger er enig i dette:

  20. #15
    Tilmeldingsdato
    Oct 2005
    Indlæg
    438

    Re: Karaktertråd (FCK - Schalke)

    ›Der er umiddelbart tre karakterer, som jeg fatter hat af:

    Nuvel, forklaring følger:

    ›Hvad gør Bergdølmo forkert, siden han ender på et 7-tal? Han
    ›spiller en god, stabil kamp med de midler han nu engang har til
    ›rådighed. Efterhånden burde vi have vænnet os til, at han ikke
    ›laver gennembrud eller overlap - og slet ikke med en helt ny
    ›makker på midten - men han holder da sine modstandere fint i snor
    ›og sætter stort set ikke en fod forkert i kampen. 8 til ham.

    Med en så opsat Pimpong, burde Berg (efter min overbevisning) havde fået mere ud af det, bedre samspil med førnævnte, selvom Berg aldrig har været kendt for dette. Sådan lidt Lala, både godt og skidt

    ›Hvorfor i alverden skal Silber have et 10-tal? Der var optræk til
    ›det "gamle" sammenspil med Lars, men det blev ved
    ›optrækket og han udrettede ikke miraktler på egen hånd. Der var
    ›løfter om mere, men indsatsen i sig selv var ikke prangende. Jeg
    ›kan ikke give ham mere end 9 og det er endda højt.

    Efter at have set kampen igennem, igen, så er jeg enig i de første karaktere.
    "Silber" virkede ligesom Àlvaro meget veloplagt, gode løb, godt spil, og så fik han tre eller fire indlæg i første del. Jovist faldt i de sidste 20 min. men altså den korte opstart taget i betragning, ganske fin indsats.

    ›Det helt store spørgsmål er dog, hvorfor i alverden Ijeh skal
    ›have den svada med på vejen? Manden er lige kommet tilbage fra en
    ›længere skadespause, han er tændt fra første fløjt, han løber,
    ›kæmper og arbejder for sagen. Han kommer frem til et par
    ›fornuftige forsøg og samarbejdet med midtbanen og Alvaro fungerer
    ›fint. Han er ikke rigtig skarp foran mål, eller i kamptræning,
    ›men han er altså ikke så meget ringere end Alvaro. Han ryger ud i
    ›pausen; sikkert fordi han kun havde luft til en halvleg, men han
    ›leverede, efter min mening, en rigtig god indsats. Han kan ikke
    ›få lavere end 8 i min optik.

    Aner simpelthen ikke hvilket samarbejde med Àlvaro her er tale om, og "tændt fra første fløjt" HAHA, humor altid godt, NOT. Han gad bestemt ikke løbe efter boldene, og dem han fik smed han væk, nuvel er lige kommet tilbage, men skal sgu tabe sig lidt, hvis han skal komme i betragning til mit (og ståles) drømmehold.

    ›Ærligt talt forstår jeg overhovedet ikke særlig meget af den
    ›kritik af Ijeh, som visse brugere forholdsvis hurtigt forfaldt
    ›til. Uden særlig meget spilletid gik han fra helt til skurk,
    ›endda uden nogensinde at blive spillet rigtigt ind på holdet, men
    ›dog med et par vigtige scoringer. Når jeg kigger på ham ser jeg
    ›en spiller, der har en fornuftig teknik, en god spilforståelse,
    ›tager de løb, der kan splitte et forsvar og forstår at stå
    ›rigtigt i feltet, men som i den grad mangler at blive spillet
    ›sammen med midtbanen og de øvrige angribere. Men hans boldomgang,
    ›afslutninger og løb indeholder løfter om en kommende superbomber.
    ›Når man ser på, hvor lang snor vores buttede brasilianer har fået
    ›i de perioder, hvor han bare lunter rundt og er langsom og tung,
    ›giver det ingen mening at udsætte Ijeh for den kritik han må stå
    ›model til. Er det bare et udtryk for, at visse brugere ikke
    ›forstår nødvendigheden af at spille angribere ind på holdet,
    ›eller vil nogen løfte sløret for, hvor Ijeh har fejlet i en grad,
    ›der berettiger kritikken?

    Egentlig rimelig enig, men i gårsdagens kamp,ikke det der ligner.
    Så nævner du hans boldomgang og afslutninger, Arhhh du!! Han har aldrig (i hans tid i Kjøbenhavn) været en afslutter, så havde han jo nok scoret lidt mere...
    København for altid.

Side 1 af 2 12 SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Karaktertråd: AaB - FCK
    By jespereh in forum De korte linier
    Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 23.10.07, 07:57
  2. Karaktertråd: Benfica - FCK
    By jespereh in forum De korte linier
    Svar: 46
    Sidste Meddelelse: 16.08.07, 17:58
  3. Karaktertråd: AaB - FCK
    By jespereh in forum De korte linier
    Svar: 21
    Sidste Meddelelse: 26.07.07, 18:47
  4. FCK - Schalke update
    By William in forum De korte linier
    Svar: 62
    Sidste Meddelelse: 12.07.07, 17:37
  5. Karaktertråd: FCK - Lyngby
    By jespereh in forum De korte linier
    Svar: 17
    Sidste Meddelelse: 03.05.07, 16:02

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •