Viser resultater 1 til 11 af 11

Emner: Løvetimen på sommerferie.

  1. #1
    Tilmeldingsdato
    May 2003
    Indlæg
    23

    Løvetimen på sommerferie.

    Nu er det ikke hver dag jeg hører løvetimen, men dagens udsendelse fik jeg hørt en del af. I den del af udsendelsen jeg hørte var det køb og især salg/afgang der blev snakket en del om. NCH var igennem og ikke ret meget nyt kom frem, Hjalte og Bech fik dog lige en farvelhilsen med på vejen og Løve værterne var pænt enige med NCH. Jeg synes ikke det var værdige farvel hilsner NCH kom med, men det jeg ikke forstod, var at værterne ikke stillede bare et kritisk spørgsmål til NCH?? Følger man diverse tråde er der ellers nok inspiration. Fx. som en har skrevet, at hvorfor NCH ikke tidligere lukkede forhandlingerne med Hjalte og således meget tidligere kunne finde en erstatning osv osv.

    Jeg synes også løvetimen kunne have set lidt længere ud end til spillertruppen. Hvad med trænerstaben? Skal den justeres? Har Backe mere at give holdet? Skal der gøres noget ved de mange skader?

    Er løvetime efterhånden blevet NCH's forlængede arm?? Nu har jeg som sagt ikke hørt alle løvetimer, så jeg kan tage fejl.

    Kristian

  2. De følgende 4 brugere er enige:

  3. #2
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    2,413

    Re: Løvetimen på sommerferie.

    Nu er det jo sådan at det er FCK som klub der finansierer radio Løvetimen, og at Steen O.G. er ansat som Underholdningsdirektør eller noget i den dur, i klubben. Selv om jeg også tit har ønsket en meget mere kritisk tilgang til tingene i LT, må man også bare indse at for meget kritik kan koste jobs for værterne, eller i sidste ende helt lukke programmet ned....Hvor sørgeligt det end lyder ;-)
    Hejsa
    Elver's Avatar

  4. #3
    Tilmeldingsdato
    Jan 2004
    Indlæg
    1,089

    Re: Løvetimen på sommerferie.


    ›Er løvetime efterhånden blevet NCH's forlængede arm?? Nu har jeg
    ›som sagt ikke hørt alle løvetimer, så jeg kan tage fejl.


    Det er ikke LTs opgave at levere kritisk journalistik, som jeg tror du efterlyser. Det kan man heller ikke forvente af en radiokanal der er betalt af PSE. De skal levere (venlige, men bestemte :-) ) kommentarer på aktuelle ting og optakter til kommende kampe. Hovedopgaven er at skabe hype omkring FCK. Hvis du vil have virkeligt kritiske spørgsmål - så må du kigge i dagspressen. De lever af det. LT skal lave hyggesnak om FCK, og det gør de knaldgodt! Al respekt til dem.


    Mvh,
    Z
    All Criminals Are Bastards

  5. De følgende 9 brugere er enige:

  6. #4
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    645

    Re: Løvetimen på sommerferie.

    Nu er Løvetimen jo betalt af FCK og man må derfor regne med at de kritiske spørgsmål vil være stærkt begrænset og sådan er det jo bare :-)

    Jeg synes gutterne på løvetimen gør et fremragende stykke arbejde, påtrods af ovenstående.

    /Martin A

  7. #5
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    40

    Re: Løvetimen på sommerferie.

    Jeg er ikke enig...selvom LT er betalt af FCK, så er det da underligt, at alle de spm. vi som fans har på læberne - og garanteret også Steen O. G. (som gør det aldeles fremragende) ikke kommer frem i programmerne. Man kan jo godt være kritisk på en saglig måde - og et program kan jo ende op med at være så meget "medløberi", at man ikke gider lytte til det. Faktisk lytter jeg ofte kun til løvetimen, når det går skidt i klubben (hvilket har været ofte i denne sæson), for det er jo her, der er mulighed for at få noget selverkendelse frem...desværre er det kun få, der leverer varen. Typer som Dan T., PC og LJ er rigtigt gode til at sige tingene råt for usødet.
    gorgio

  8. #6
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    14

    Re: Løvetimen på sommerferie.

    Jeg har tidligere kaldt Løvetimen for Jubeltimen. Netop fordi det er til tider er absurt, som selv de mest åbenlyse svagheder og mangler bliver totalt negliseret - eller i bedste fald så perifert berørt, at det kan være lige meget. Som Steen OG dengang svarede her på siden: "Man saver ikke den gren over, man selv sidder på." Og det er selvfølgelig et synspunkt, men "balancen", som Backe ville sige, kunne godt være lidt mere nuanceret. Generelt er der dog lidt for meget "næ næ næ det må vi ikke" fra værter/tilknyttede, så snart man kommer med kritiske kommentarer til FCK - ja selv når en spiller endelig "lufter" lidt ud, bliver der lagt en dæmper på under interviewet eller i efterfølgende kommentarer. Men igen, det er vilkårne, og derfor er det jo enhver frit for at høre noget andet - hvilket jeg som oftest gør.

  9. #7
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    425

    Re: Løvetimen på sommerferie.

    ›Jeg er ikke enig...selvom LT er betalt af FCK, så er det da
    ›underligt, at alle de spm. vi som fans har på læberne - og
    ›garanteret også Steen O. G. (som gør det aldeles fremragende)
    ›ikke kommer frem i programmerne. Man kan jo godt være kritisk på
    ›en saglig måde - og et program kan jo ende op med at være så
    ›meget "medløberi", at man ikke gider lytte til det.
    ›Faktisk lytter jeg ofte kun til løvetimen, når det går skidt i
    ›klubben (hvilket har været ofte i denne sæson), for det er jo
    ›her, der er mulighed for at få noget selverkendelse
    ›frem...desværre er det kun få, der leverer varen. Typer som Dan
    ›T., PC og LJ er rigtigt gode til at sige tingene råt for usødet.

    Men værterne skal ikke stille kritiske spørgsmål til de andre medarbejdere. De er alle ansat af PS&E, det er ikke deres opgave at fortælle f.eks. Holmstrøm hvordan han skal gøre sit arbejde, og da slet ikke live i radioen. Men hvis du gerne vil have en radio for fans, så kan jo se om du kan få din egen radiostation op og stå, så kan du få afløb for rygter, trænerfyring, fyring af diverse medarbejdere.
    Køhlert har en pragtfuld udstråling.
    Infamous's Avatar

  10. #8
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    40

    Re: Løvetimen på sommerferie.

    Nej, de skal ikke fortælle NCH noget om det - det ville de komme rigtigt galt afsted med....men man kan godt stille kritiske eller uddybende spørgsmål....Især efter Gorica/BIF-kampene havde jeg da brug for som fan at mærke, at der var andre, der tog nederlagene alvorligt. Det er jo ofte det, vi kritiserer spillerne for - at de ikke er seriøse nok - derfor behovet for selverkendelse og kritik, når det ikke kører....vi er jo alle glade, når vi får guld - så skal vi nok fortælle hinanden, hvor gode vi er
    gorgio

  11. #9
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    425

    Re: Løvetimen på sommerferie.

    ›Nej, de skal ikke fortælle NCH noget om det - det ville de komme
    ›rigtigt galt afsted med....men man kan godt stille kritiske eller
    ›uddybende spørgsmål....Især efter Gorica/BIF-kampene havde jeg da
    ›brug for som fan at mærke, at der var andre, der tog nederlagene
    ›alvorligt. Det er jo ofte det, vi kritiserer spillerne for - at
    ›de ikke er seriøse nok - derfor behovet for selverkendelse og
    ›kritik, når det ikke kører....vi er jo alle glade, når vi får
    ›guld - så skal vi nok fortælle hinanden, hvor gode vi er

    Men lige præcis DET som du nævner ovenover, synes jeg de klarer helt fint. Man er da aldrig i tvivl om i LT om man har tabt dagen inden. IMHO;)
    Køhlert har en pragtfuld udstråling.
    Infamous's Avatar

  12. #10
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    40

    Re: Løvetimen på sommerferie.

    Nej, man kan godt høre det på studieværterne, for de har det jo ligesom os...men når så programmet kører, så er skøjter de altså for let henover de dårlige ting i spillet.....især efter BIF-kampen var det altså ikke godt...vi kunne jo alle se, at Saarinen var en skandale....og 0-5 mod BIF det er altså det værste, der kan ske for os fans....føj....og det kom ikke frem i programmet...jo, de mumlede et eller andet inden de fik ringet folk op....og så er Hans Backe jo af princip umulig at få noget ud af....han taler i standardskabeloner...om det er fordi han ikke kan dansk, ved jeg ikke...men hans kommentarer kan man jo regne ud, inden han begynder at tale....jeg tror, jeg ville falde i søvn i omklædningsrummet, hvis jeg kamp efter kamp skulle høre om "back to basics", "automatismer", "organisation" og "pasningsspil"....
    gorgio

  13. #11
    Tilmeldingsdato
    Jul 2004
    Indlæg
    425

    Re: Løvetimen på sommerferie.

    Joh sådan er det jo... Vi får aldrig et fyldestgørende svar fra HB eller NCH, men det har vi aldrig fået og kommer aldrig til at få det:) Man skal jo passe på hvad man siger:)
    Køhlert har en pragtfuld udstråling.
    Infamous's Avatar

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Hvad skal du i din sommerferie?
    By FCK 1/1-1991 in forum Diverse
    Svar: 58
    Sidste Meddelelse: 23.05.18, 03:24
  2. Din sommerferie?
    By Bert in forum Diverse
    Svar: 64
    Sidste Meddelelse: 08.05.07, 15:02
  3. Svar: 35
    Sidste Meddelelse: 29.08.05, 14:19
  4. Sommerferie i Lønstrup
    By Maarum in forum Diverse
    Svar: 3
    Sidste Meddelelse: 30.10.03, 14:48

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •