Jeg har netop set det nye medlemstal fra FCKFC: over 17.000 medlemmer!!!

Først og fremmest er dette et rigtig flot tal og det er noget vi kan være stolte af, hvis det ikke bare er medløbere fordi det nu er blevet smart at være FCK-fan eller fordi vi er blevet mestre 3 ud af 4 sæsoner..

Jeg forstår så bare ikke at vi i de første 4-5 kampe i år ikke har været over 10.000 mennesker til nogle af vores hjemmekampe. Jo det er kold, jo det er jo "bare Royal League og bare pokal fodbold mod Fremad A" og jo det er starten på sæson, men det kan fandme ikke være rigtig at vi taber på tribunen til et 1. divisionshold.. Fremad A's fans larmede meget mere end vi gjorde.....!

Stemningen i Parken har stort set aldrig været dårligere end den er i øjeblikket, selv den gang hvor det var mere sikkert at vi blev nr´8 end amen i kirken var der bedre stemning..
Vi er mange der prøver at skabe en fed stemning på c2, men det virker bare som om at jer fra Fan Clubben har meget i mod os, og derfor næsten lige gyldig hvad vi end finder på er det bare galt, og vi er nogle balademagere osv..
Fint nok hvis man ikke har lyst til at gå til fodbold for at råbe og skrige, men så vær sød at flyt jeres sæsonkort til øvre c eller et andet sted så os der har lyst til at skabe stemning kan komme til..

Som der andet steds på siden bliver brokket over kopi-sange synes jeg det at det ville være mere på sin plads at evt lave nogle nye sange selv eller bare i det mindste starte nogle sange selv.

Kort og godt synes jeg bare at jeg savner noget sang, stemning og vildskab fra resten af nedre C og af alle de "sofa"-fans der er rundt omkring...

Benjamin, der bare gerne vil have noget af den gode 90'er stemning tilbage i Parken.....!