Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste
Viser resultater 31 til 45 af 98

Emner: Tillykke til AaB

  1. #31
    Tilmeldingsdato
    Oct 2002
    Indlæg
    884

    Re: Tillykke til AaB

    ›››Oh... jeg glemte det bedste ved at Aab vandt guld: - Vi slipper
    ›››for det klamme guldtryk på trøjerne!
    ››
    ››


    ›Guldtryk er da for fedt og passende til arrogante og storslåede Købnhavn, og det er da helt klart en nitte at vi må undvære det til næste år.
    Europapokal

  2. De følgende 2 brugere er enige:

  3. #32
    Tilmeldingsdato
    Jul 2005
    Indlæg
    270

    Re: Tillykke til AaB

    Tillykke til AAB og Lynge Jacobsen, en flinkert af dimensioner, siger tingene ligeud og samtidig meget fornuftig.

  4. De følgende 2 brugere er enige:

  5. #33
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    47

    Re: Tillykke til AaB

    Og et stort tillykke herfra til de sympatiske folk i det nordjyske!

  6. #34
    Tilmeldingsdato
    Sep 2005
    Indlæg
    316

    Re: Tillykke til AaB

    Tillykke til Aab.

    Det viser blot, at spillere som giver sig 100% slutter bedre end "stjerner" på nedsat kraft. Sidstnævnte har der været mange af i FCK her i foråret.

  7. Den følgende bruger er enig i dette:

  8. #35
    Tilmeldingsdato
    Nov 2002
    Indlæg
    473

    Re: Tillykke til AaB

    ››››Oh... jeg glemte det bedste ved at Aab vandt
    ›guld: - Vi slipper
    ››››for det klamme guldtryk på trøjerne!
    ›››
    ›››
    ››
    ››
    ››Guldtryk er da for fedt og passende til arrogante og
    ›storslåede Købnhavn, og det er da helt klart en nitte at vi må
    ›undvære det til næste år.

    Nej det er det så ikke! Det er simpelthen så grimt, plat og skamløst selvpromoverende! Det er guldtrykkets skyld at vi ikke blev mestre i år! (og Ståles)
    -60-

  9. De følgende 10 brugere er enige:

  10. #36
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    923

    Re: Tillykke til AaB

    ›Ja, et stort og uforbeholdent tillykke til Aab. En flot sæson,
    ›der også blev krydret med gode resultater i Uefa'en, ligesom
    ›Hamrén har vist sig som en visionær træner. Resultaterne er
    ›kommet i hus uden køb af store profiler, men fokuseren på egen
    ›talentudvikling
    .

    ›Så på mange punkter kunne FCK og ledelsen bag med fordel skele
    ›lidt til Aab og deres bedrifter. Men det er Den Ufejlbarlige og
    ›Ståle nok uenig !

    Nu synes jeg "egen talentudvikling" er at stramme den noget.

    Til gengæld synes jeg nok at begge kunne lære af det simple koncept, at spillere som købes ind skal blive bedre af at spille og træne i FCK, ikke lidt dårligere kamp for kamp, som det p.t. er set (over deres FCK tid) med (offensiv)spillere som Ailton, Nordstrand, Gronk, Sionko, andre spillere som Würtz og gud ved egentlig hvor mange flere.

    Omvendt ved jeg da godt at eks. Kvist udvikler sig hele tiden, men hvilke unge SL spillere med fuld spilletid gør ikke det ? Spørgsmålet er snarere, hvor meget bedre han havde været hvis han havde spillet i en trup som AAB's under en træner som Hamrén.

    Summasummarum er, at vi bare ikke får nok ud af spiller-materialet. Det gør Hamréns AAB i den grad.
    Football is about glory, it is about doing things in style and with a flourish, about going out and beating the lot, not waiting for them to die of boredom - Danny Blanchflower

  11. De følgende 2 brugere er enige:

  12. #37
    Tilmeldingsdato
    Jun 2003
    Indlæg
    952

    Re: Tillykke til AaB

    ›Jeg siger heller ikke at det er ufortjent, men at det sgu føles
    ›mærkeligt at se dem vinde guld når de:

    ›1: Har vundet ÉN kamp mod en direkte modstander ( OB 1 - 0 )
    ›2: Har tabt 5-0 til Randers og 4-0 til os
    ›3: Har et hold med et antal profiler der kan tælles på 2 fingre
    ›4: Har spillet ligeså trist som os i hele foråret
    ›5: Ikke har været presset i tabellen på noget tidspunkt

    Naar folk bliver bedt om at vurdere hvilket hold der er bedst vaelger de normalt et af to kriterier, hoejest potentielle niveau eller faktiskt opnaaet niveau. Jeg tror ikke der er tvivl om at vi er bedst under det foerste kriterie, hvilket ogsaa er grunden til at alle eksperter havde os som favorit, men uheldigvis har man i fodbold valgt en konkurrenceform hvor det er det faktisk opnaaet niveau der taeller, og der har Aab vaeret fucking miles foran os, specielt hvis man tager deres materiale med i vurderingen.

    Naar det er sagt kunne det da vaere interessant med en "top 4 stilling" hvis der er nogen der gider lave den.

  13. #38
    Tilmeldingsdato
    Oct 2004
    Indlæg
    2,703

    Re: Tillykke til AaB

    Det gik som det gik fordi de har en homogen trup, et godt spilkoncept og den klart bedste træner.

    Helt velfortjent mesterskab til AaB og stort til lykke med det.

    Det er rart at se det kan lykkes for andre end Bøndby og FCK hvis man har en professionel organisation og bringer de rette sammen.

    I FCK har vi det meste af dette, blot har vi en middelmådig træner og et for stift spillekoncept.
    Hislen af TorbenØ.

  14. De følgende 3 brugere er enige:

  15. #39
    Tilmeldingsdato
    Sep 2004
    Indlæg
    49

    Re: Tillykke til AaB

    ›They have paid their juice, time after time..

    ›Tillykke med det..


    ›jyder, tsk..

    Paid their juice???

    Paid their Jews??

    eller Paid their dues??

  16. #40
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Tillykke til AaB

    -Glæder mig til de ryger ud af cl-kvalen i første runde og ikke kommer med i uefa..

    Hmm det er imponerende hvis de ryger ud allerede i 1. kvalifikationsrunde, taget i betragtning at de først indtræder i 2. kvalifikationsrunde!

    Bortset fra det, så håber jeg da absolut at de går hele vejen til gruppespillet. For deres egen skyld, for dansk fodbolds skyld og ikke mindst for min egen tirsdags-/onsdagshygges skyld.

    Tillykke til AaB.

    Aprospros guldtrykket på trøjerne, så synes jeg ikke det er så grimt endda. Faktisk var jeg blandt fortalerne for at man skulle skilte med vores mesterskab og overlegenhed på netop denne måde, for et års tid siden. I dag må jeg blot erkende at hovmod står for fald og nemesis rammer den som begår hybris. Det er en lektion som både jeg og FCK skal lære af.

  17. De følgende 2 brugere er enige:

  18. #41
    Tilmeldingsdato
    Mar 2003
    Indlæg
    232

    Re: Tillykke til AaB og BIF

    ›Specielt hvis vi kan fastholde Brøndby IF på deres placering på
    ›søndag, så er sæsonen sgu ok alligevel.


    Her er vi ikke enige. Uagtet om bif enden paa 9. pladsen eller ej, kan FC som klub ikke vaere tilfredse med saesonen.

    2. pladsen er acceptabel hvis faktum var, at det var Aab's fortjeneste at vi endte der. Staales anti-fodbold og aabenlyse mangel paa visinaer taenkning i forbindelse med taktik, holdopstillinger etc etc. er den ansvarlige for soelvet. Hatten af for Aab som har udnyttet fc's manglende evner.

    Altsaa mener jeg ikke at at den hjemmelige liga er godkendt og hvis der kigges mod Europa maa vi nok indroemme at vi endnu engang var MEGET heldig mod baade Beitar og Lens. Dette blev ydermere bevist med alibi-indsatsen in UEFA gruppespillet, kronet med kampen mod Aberdeen!

    Truppen virker meget maet og noget der mindre on en udresning kunne komme paa tale. Paa trods af at det ikke er specielt accpetabelt er det maaske forstaaligt at de spillere der sidste aar spillede CL har svaert ved at performe naar de moeder de danske superliga hold. Spilleren der er maette boer efter min mening gaa da de hverken er til gavn for klubben eller fans.

    Den foernaevnte udresning boer efter min mening indeholde Staale. I virkeligheden burde han se sig i spejlet og indse at han ikke har hvad der skal til, naar det kommer til at lede et (potentielt) storhold. Jeg ved desvaerre ogsaa det er urealistisk da Staales opbakning er stensat fra ledelsen.

    Anyway - long story short – Aab er fortjente mestre da de har vaeret mest stabile. Paa en eller anden maade synes jeg Lynge Jakobsen fortjener det med hans aabenlyse talent for koebmandsskab.
    - Vinnie
    Vinnie's Avatar

  19. De følgende 2 brugere er enige:

  20. #42
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    82

    Re: Tillykke til AaB

    ›Naar det er sagt kunne det da vaere interessant med en "top
    ›4 stilling" hvis der er nogen der gider lave den.

    Værsgo' ;)



    Sgu egentlig ret skræmmende at se hvor gode Midtjylland er i den stilling, hvor mange uafgjorte vi har spillet og hvor dårlige Aab er. Men nå ja, det kan de vel egentlig være ligeglade med.. Tillykke til Aab...

  21. De følgende 2 brugere er enige:

  22. #43
    Tilmeldingsdato
    Apr 2008
    Indlæg
    169

    Re: Tillykke til AaB og BIF

    Man kan diskutere Ståles fodboldfilosofi osv. men at hævde at han er mæt, efter et kort besøg i Europas fornemmeste selskab det tror jeg ikke på. Det samme gælder spillerne.

    Et hold bliver mæt når det har triumferet i flere store internationale turneringer. FCK har været på besøg i den fineste turnering en eneste gang. Det mætter ikke. Det giver apetit på mere. Det må og skal gøre dem sultne.

    At noget har været galt er tydeligt for enhver, men mæthed er absolut ikke problemet!

  23. Den følgende bruger er enig i dette:

  24. #44
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,593

    Re: Tillykke til AaB

    ›Naar det er sagt kunne det da vaere interessant med en "top
    ›4 stilling" hvis der er nogen der gider lave den.

    En Top4 stilling:

    FCM 6-2-1 -> 20p
    FCK 2-6-1 -> 12p
    AaB 1-3-4 -> 6p
    OB 1-3-4 -> 6p

    Så FCM vinder klart når man ser på indbyrdes kampe mellem de hold, der formentlig ender i top 4. Men det hjælper jo ikke meget at slå de andre tophold, hvis man til gengæld ikke kan slå AGF, Lyngby og Viborg, når det gælder. Og det er lige præcis her, at AaB har været enormt imponerende.

    AaBs præstationer mod "Bund6 holdene", som stillingen så ud ved vinterpausen og stort set stadig ser ud - dvs. EfB, FCN, BIF, AGF, LFC og VFF - vidner om en bemærkelsesværdig præstation. AaB har 16-1-0 i 17 kampe mod disse hold.

    AaB har altså været historisk dygtige til at slå de hold, som man "skal slå". Og det er sgu også den slags ting, der vinder mesterskaber.

    Det hjælper jo fx ikke FCM, at de spiller bedre end nogen andre hold i ligaen og slår de andre tophold gang på gang, når dommeruheld, baneforhold, skader og rent uheld gør, at de kun kan klare 8-4-4 indtil videre mod de seks førnævnte hold (ikke sandt Erik R., dit elendige, selvovervurderende fjols).

    Det hjælper tilsvarende heller ikke os, at vi hverken har været gode nok til at slå de andre tophold eller at vi har smidt for mange dumme point mod fx Randers (der har slået os to gange), FCN (hvor vi har 1-1-1) eller for den sags skyld Horsens og AGF (som vi aldrig skulle have smidt point til).

    Så tillykke til AaB. Det er fandeme stabilt at vinde alle de kampe, man bare skal vinde. Nordjyderne ryger formentlig ud på røv og albuer i CL-kvalen og de får det også svært i UEFA-cuppen, uden en Prica-type til at slås oppe foran (for slet ikke at tale om, at de skal have ny træner). Men mesterskabet kan man sgu ikke pille ved.
    "Gedanken ohne Inhalt sind leer, Anschauungen ohne Begriffe sind blind"


  25. #45
    Tilmeldingsdato
    Apr 2002
    Indlæg
    3,551

    Re: Tillykke til AaB

    For dansk fodbold bliver det nok samlet set ikke den store fest da et hold der skal til at skifte træner og som har tradition for at sælge ud nok ikke klarer sig i CL.
    Tillykke til AaB, det er bestemt fuldt fortjent. De har været klart bedst.

    Om det er os eller AaB, der får tæsk i 3. kvalrunde til CL, det kan da vist være hip som hap for Danmark. Begge hold var med... 90-95% sandsynlighed endt i UEFA'en under alle omstændigheder. Held og lykke til AaB. Jeg håber også de laver miraklet og kvalificerer sig til CL, hvad der ALDRIG havde været muligt hvis f.eks. BIF havde vundet mesterskabet.

    Vi napper den forhåbentlig tilbage næste år.

    ougar
    --
    Enjoy your job, make lots of money, work within the law. Choose any two.
    ougar's Avatar

Side 3 af 7 FørsteFørste 123456 ... SidsteSidste

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Svar: 26
    Sidste Meddelelse: 21.03.09, 19:17
  2. Tillykke til AaB med sejren over Deportivo
    By King Glostrup in forum De korte linier
    Svar: 44
    Sidste Meddelelse: 03.03.09, 11:50
  3. Tillykke til OB
    By Krarup in forum De korte linier
    Svar: 31
    Sidste Meddelelse: 04.10.06, 11:31

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •