Side 33 af 207 FørsteFørste ... 23303132333435364383133 ... SidsteSidste
Viser resultater 481 til 495 af 3093

Emner: Den store "Det pisser mig af"-tråd - Arkiv

  1. #481
    Tilmeldingsdato
    Jul 2002
    Indlæg
    626

    Vedr: Re: Vedr: Sv: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Oh, det er minder mig om noget andet. Man kan sgu snart ikke
    ›sidde i et tog, uden at blive mere eller mindre antastet af
    ›diverse drankere / tiggere / gøglere / tosser / særlinge. Er
    ›landet ved at blive oversvømmet med den slags pak? Kæft hvor er
    ›jeg træt af den stemning, der opstår når sådan en freak kommer
    ›ind og skaber sig. Hvorfor skal de absolut genere andre? Kan de
    ›ikke bare passe sig selv som resten af kupéen?

    ›Jeg ved godt det er usympatisk at være på nakken af folk der er
    ›hårdt ramt, men dette er jo terapi-tråden, og de nævnte
    ›eksistenser har irriteret mig meget lang tid.

    Helt enlig!!!! Havde samme oplevelse i den forgangne uge, hvor jeg tog bussen ud til de gamle. Først kommer en halvvissen grønlænder og spørger anmassende, om jeg ikke kan give sædet ved stoppestedet til hans "dame" (det var ordvalget). Jeg indvilger, uden så meget som at fortrække en mine, men straks vil idioten være min ven. Spørger om mit navn, hvad jeg laver, hvor jeg skal hen etc, etc, etc. Jeg hænger på manden i 10 minutter selvom jeg gør mit bedste for at svare høfligt, men bestemt give udtryk for, at jeg IKKE er interesseret i samtalen. Jeg havde tømmermænd og iøvrigt totaaaal nedtur over FCKs kummerlige præstation mod SIF.

    FOR HELVEDE, har manden ikke lært elementær social adfærd? Du er et fremmed menneske ved et busstop for feck sake, ikke min gamle bonkammerat fra gymnasiet eller militæret.
    Nå men det virkelig fede er, at da jeg skal til at stå af bussen, råber han gennem bussen, "Held og lykke med det hele og fremtiden Strahne".
    Der var jeg sgu godt og grundigt træt af det hele.
    [i øvrigt samme disclaimer angående de svage eksistenser som Erge]

    mvh
    Strahne
    Få koll på hvad der er prol
    http://whitetrashoftheday.blogspot.com/

  2. #482
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Muligvis en klassiker og et lille spark i røven til alle dem der arbejder i service sektoren... det inkluderer også personale i forretninger!!!

    Nå men her i ens ferie er det jo skønt at tage i biffen og se en film. Vi vælger Palads (som om det ikke var advarsel nok) fordi de viser den iøvrigt udmærkede film Kongekabale allerede 11.30.
    Nå men billetterne er hentet og slikket skal købes.
    Det første man ser når man kommer ind er 2 unge mennesker der sidder i hver sin kasse og puster pusterør mod hinanden med slik. Dernæst er man ved at falde over alle de slikrester som tydeligvis ligger der fra aftenen i forvejen (rengøring gør underværker).
    Når man skal betale bryder jeg mig ikke om at mit slik smides på disken.

    Min pointe:
    Jeg er pisseligeglad hvor voldsomt du keder dig når du sidder bag disken i dit miserable lortejob, men så sig dog op eller betjen kunderne med et smil og sørg for at din forretning er pæn og ren!
    DU er til for mig, og jeg forventer en service når jeg køber mine varer hos dig.
    Du kan gå ud i din pause og råbe højt, svine mig til, gøre hvad du har lyst til, men så længe jeg handler i din butik og opfører mig ganske normalt så forventer jeg en ordentlig behandling.
    Giver du mig et smil så får du også et tilbage og måske også et "forsat god dag", men det er bare bonus.. du får jo løn, ikke sandt!?

    Anyway.. du kan sikkert ikke gøre for det.. du er jo en del af den her krævende ungdomsgeneration, men så er din supervisor/leder fandme inkompetent så det skriger til himlen!

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  3. #483
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Giver du mig et smil så får du også et tilbage og måske også et
    ›"forsat god dag", men det er bare bonus.. du får jo
    ›løn, ikke sandt!?

    Jeg hader udtrykket "hav en fortsat god dag". Historie fra det virkelige liv følger:

    En god bekendt er på arbejde et sted i Nordsjælland da hans gravide kæreste ringer og siger at vandet er gået. Hun er på vej i ambulande til Hvidovre hospital. Det kunne altsammen være godt nok, hvis ikke fødslen var gået i gang halvanden måned før tid. Min bekendte løber fra arbejde og kører i al hast mod hospitalet. Han bliver så stoppet af en betjent da han kører ca. 20 km i timen over det tilladte. Han forklarer hvorfor han har sådan en fart på, og betjenten har medlidenhed med den stakkels mand. Med en formaning om at holde sig under grænsen slipper han min bekendete uden bøde. Da betjenten så afleverer kørekortet tilbage siger han de udødelige ord " kør forsigtigt og hav en fortsat god dag"!

    Hvad tænker idioten på, den har sgu ikke været god indtil da. Det er jo selvfølgelig bare et udtryk, og var ikke noget strisseren tænkte over, men det er da et underligt udtryk. Hvad er der galt med med "hav en god dag"? Skal andre bestemme om min dag har været god indtil videre? Det er som at sige "goddag" til nogen ved en begravelse.

    Ahhh, det hjalp!
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  4. #484
    Tilmeldingsdato
    May 2002
    Indlæg
    3,432

    Vedr: Re: Vedr: Sv: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Jeg ved godt det er usympatisk at være på nakken af folk der er
    ›hårdt ramt, men dette er jo terapi-tråden, og de nævnte
    ›eksistenser har irriteret mig meget lang tid.

    problemet er jo, at mange af de, der før i tiden opholdt sig en stor del af tiden på en psykiatrisk afdeling, i dag går for lud og koldt vand under den såkaldte distriktspsykiatri. jeg har måttet først tigge en overlæge og siden true ham med ekstrabladet for at få en bekendt lukket indenfor, så vedkommende ikke gjorde skade på sig selv.

    meget ubehageligt.

    resultatet er da osse, at man blir mere utryg, når en person, der tydeligvis er ude af mental balance, begynder at mase sig ind på een. man ved iike rigtigt, om vedkommende rent faktisk om lidt går over til paranoidt-voldelig adfærd, for langt flere af den type går rundt på gaderne i dag end for 20 år siden.

    osse meget ubehageligt.
    I øvrigt mener jeg at hele København minus de største indfaldsveje skal være 30 km/t-zone

  5. #485
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Det pisser mig sindssygt af, at et eller andet geni har sat metroens elevatorer til at skulle standse på midteretagen på hver evig eneste tur. Hvad fanden er der gang i?

    Kan københavnere ikke finde ud af selv at trykke på knappen, hvis de skal af eller på en elevator?

    Jeg ved ikke hvad der er mest idiotisk: at man kører mutters alene ned, og er nødt til at vente på ingenting undervejs, eller at man står og venter på at en tom elevator kommer op, og at den selv uden passagerer skal standse på vejen. Nok det sidste, men i det hele taget er det sgu da for blæst.

    mvh,
    -smølle

  6. #486
    CR er offline Munkene fra Freiburg
    Tilmeldingsdato
    Jan 2003
    Indlæg
    462

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Jeg kan gaa amok over aeldre mennesker, som partout skal rejse sig op i sporvognen en halv time foer den stopper, for derefter at vaelte naar den stopper. Fat det! I er daarligt gaaende/staaende, en sporvogn stopper relativt brat, koerer ujaevnt. Endelig der er masser af tid til at komme af .. bliv dog siddende.

    NB. Bosiddende i Wien, hvor vi stadig har sporvogne ;- )
    Sidst redigeret af CR : 27.10.04 kl. 15:27 Årsag: Forbrugeroplysning

  7. #487
    Tilmeldingsdato
    Dec 2001
    Indlæg
    2,361

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Bwahahahahahaha nice one Claus :-)
    Death by football!

  8. #488
    Tilmeldingsdato
    Nov 2003
    Indlæg
    2,174

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Jeg kan gaa amok over aeldre mennesker, som partout skal rejse
    ›sig op i sporvognen en halv time foer den stopper, for derefter
    ›at vaelte naar den stopper. Fat det! I er daarligt
    ›gaaende/staaende, en sporvogn stopper relativt brat, koerer
    ›ujaevnt. Endelig der er masser af tid til at komme af .. bliv
    ›dog siddende.

    Er det 40 år siden København havde sporvogne?
    Mvh.,

    NewerNN.
    ----
    "FCK er vor tids svar på Yoyo'en, Buffalo-sko, Pokemon-kort eller Burberry halstørklæder."

  9. #489
    Tilmeldingsdato
    Jan 2002
    Indlæg
    407

    Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    Til almen orientering:

    ""Den sidste ordinære sporvogn i København var i øvrigt linie 5 mellem Husum Torv og Formosavej på Amager, der indstillede driften den 22. april 1972.""

    fra : http://www.highways.dk/danmark/hoved...lholmplads.php

    /hp
    #1) Havnefronten tilbage til københavnerne!
    #2) Kun ægte græs i Parken - tak!
    #3) Jeg savner Lars Højer til vores frispark

  10. #490
    Tilmeldingsdato
    Mar 2002
    Indlæg
    1,899

    Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Det pisser mig sindssygt af, at et eller andet geni har
    ›sat metroens elevatorer til at skulle standse på midteretagen på
    hver evig eneste tur. Hvad fanden er der gang i?

    ›Kan københavnere ikke finde ud af selv at trykke på knappen, hvis
    ›de skal af eller på en elevator?

    ›Jeg ved ikke hvad der er mest idiotisk: at man kører mutters
    ›alene ned, og er nødt til at vente på ingenting undervejs, eller
    ›at man står og venter på at en tom elevator kommer op, og at den
    ›selv uden passagerer skal standse på vejen. Nok det sidste, men i
    ›det hele taget er det sgu da for blæst.

    ›mvh,
    ›-smølle
    Det pisser mig af at der i KBH er så mange "gangbesværede" unge som ikke kan finde ud af at tage rulletrappen, men absolut skal tage elevatoren så jeg og min barnevogn må vente på elevatoren, som ganske rigtigt tager meget lang tid at køre op og ned..

    Mattsson #1988
    "Naaaj, der er ikke tale om gummiben, det har der ikke været på noget tidspunkt og det bliver der ikke igen"
    Mattsson#1988's Avatar

  11. #491
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Det pisser mig af at der i KBH er så mange
    ›"gangbesværede" unge som ikke kan finde ud af at tage
    ›rulletrappen, men absolut skal tage elevatoren så jeg og min
    ›barnevogn må vente på elevatoren, som ganske rigtigt tager meget
    ›lang tid at køre op og ned..

    Det pisser mig af at der i København er så mange fatsvage forældre der er forblændet af deres pode, at de ser alle fodgængere som konkurrenter og derfor ikke begriber at der rent faktisk er nogle af os der godt kan finde ud af at glide ned ad rulletrappen når der er folk der har mere brug for elevatoren ;-)

    mvh,
    -smølle

    der bemærker at elevatoren fortrinsvis er for folk med vogne og dårlig gang - ikke eksklusivt.

  12. #492
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Det pisser mig af at der i København er så mange fatsvage
    ›forældre der er forblændet af deres pode, at de ser alle
    ›fodgængere som konkurrenter og derfor ikke begriber at der rent
    ›faktisk er nogle af os der godt kan finde ud af at glide ned ad
    ›rulletrappen når der er folk der har mere brug for elevatoren ;-)

    Uha, RULLETRAPPER! Hvorfor FANDEN kan folk ikke phatte, at man GÅR til venstre og STÅR til højre ??? FECK, hvor er det belastende når man har travlt, at trappen stoppes af to teenagere der har travlt med at gnave kranier.

    ›mvh,
    ›-smølle

    mvh
    Karsten

  13. #493
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    15,400

    Re: Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ›Uha, RULLETRAPPER! Hvorfor FANDEN kan folk ikke phatte, at man
    ›GÅR til venstre og STÅR til højre ??? FECK, hvor er det
    ›belastende når man har travlt, at trappen stoppes af to teenagere
    ›der har travlt med at gnave kranier.

    Troede du virkelig, at der ikke var blevet bitchet over dette før? ;-) Den første tråd holdt 30 indlæg inden SfM rykkede ind med denne bandbulle...

    mvh,
    -smølle

  14. #494
    Tilmeldingsdato
    Jul 2003
    Indlæg
    3,147

    Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ››Uha, RULLETRAPPER! Hvorfor FANDEN kan folk ikke phatte, at man
    ››GÅR til venstre og STÅR til højre ??? FECK, hvor er det
    ››belastende når man har travlt, at trappen stoppes af to teenagere
    ››der har travlt med at gnave kranier.

    ›Troede du virkelig, at der ikke var blevet bitchet over dette
    ›før? ;-) Den første tråd holdt 30 indlæg inden SfM rykkede ind
    denne bandbulle...

    Men det er trods alt en af de mest "pis-mig-af" -bare ting i Dannevang, og kan i mine øjne kke gentages nok. Selv i et uland som Tyskland magter folk at finde ud af det, men i København, skal folk bare stå over det hele. Jeg har lyst til at fængsle alle der ikke kan finde ud denne simple ting.

    Og måske burde denne tråds vigtigste pointer gemme før de forsvinder til de evige debat-marker.
    What a coach does is attempt to increase the index of probability when it comes to winning a match. As a coach all you can [do] is deny fortune as much of its role as you possibly can ~ Juanma Lillo
    Mads740's Avatar

  15. #495
    Tilmeldingsdato
    Nov 2001
    Indlæg
    3,256

    Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Re: Vedr: Den store "Det pisser mig af"-tråd vol. II

    ››Uha, RULLETRAPPER! Hvorfor FANDEN kan folk ikke phatte, at man
    ››GÅR til venstre og STÅR til højre ??? FECK, hvor er det
    ››belastende når man har travlt, at trappen stoppes af to teenagere
    ››der har travlt med at gnave kranier.

    ›Troede du virkelig, at der ikke var blevet bitchet over dette
    ›før? ;-) Den første tråd holdt 30 indlæg inden SfM rykkede ind
    denne bandbulle...

    Nej da ;o) - men den kan ikke Vahles nok i mine øjne. Sjovt nok, så søgte jeg faktisk på rulletrappe, og fik at vide at den var i denne tråd - men grundet den dårlige søgefunktion opgav jeg at finde konteksten hvor ordet var nævnt. (Eller noget..... ;o))

    ›mvh,
    ›-smølle

    mvh
    Karsten

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Lignende emner

  1. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 17
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 334
    Sidste Meddelelse: 10.03.11, 20:41
  2. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume 16
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 319
    Sidste Meddelelse: 16.06.10, 11:48
  3. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XV
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 363
    Sidste Meddelelse: 21.10.09, 08:46
  4. Den store "Det pisser mig af"-tråd volume XIII
    By Karsten CF1 in forum Diverse
    Svar: 303
    Sidste Meddelelse: 06.01.09, 18:38
  5. Svar: 10
    Sidste Meddelelse: 06.10.04, 21:14

Regler for meddelelser

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •